01 srpnja 2013

Još koji dan do otvaranja....

....a puno sitnica je ostalo za obaviti - čiščenje, pranje čaša, slaganje boca, popunjavanje zidova i tako dalje..... Do idućeg raporta bi Mojito konačno trebao biti otovren i raditi punom parom ;) Tada ću vam s veseljem pokazati potpunu transformaciju prostora sa puuuno slika prije i poslije - do tad vas ostavljam s par teasera :D

Predstavljam vam 5 Veličanstvenih!
Stolice za manju taracu prije preuređenja.....


..... i poslije!


Natpise sam radila pomoću starih šablona za pisanje po brodovima. Bojana su permanentnim flomasterom i iza prelakirana.



Broj komentara: 6:

Asja kaže...

fenomenalno! jedva čekam vidjet još!

Lana kaže...

čekčekček, jel ti to otvaraš svoj lokal?! meni je očito puno toga promaklo...:)

tina.b. kaže...

Lana - da! Ma zapravo kafić radi već par godina, ali ove sezone prvi put da smo dragi i ja sami u poslu pa zapravo krećemo ispočetka. Potpuno smo renovirali prostor s minimumom sredstava. Nadam se da će uskoro slijediti post u kojem će biti više slika :) Samo da dočekamo tu internet vezu i da konačno možemo krenit s poslom!

Marinica kaže...

Genijalne su stolice :)

Lana kaže...

Bravo, svaka čast!! Nestrpljivo čekam još postova o bircu!

Sanja Grdinić kaže...

Ovo mi izgleda kao mjesto na kojem bi rado visila... ;) Šteta što sam daleko...
Pozdrav s Krka! :)