15 rujna 2013

Mojito u Dom&Dizajn magazinu

Danas je Mojitu zadnji radni dan.... do iduće sezone, a kao šlag na kavi za uspješno odrađenu sezonu danas smo izašli u prilogu Nedjeljnog jutarnjeg lista, Dom & Dizajn. Jaaako smo ponosni i sretni što su nas cure iz D&D-a otkrile i pružile nam priliku da se pokažemo malo široj javnosti.... a posebno smo ponosni na sve što smo napravili ove sezone, za nas jedan veliki i svjež korak naprid!




Sada, kad je konobarski dio posla iza mene, se konačno mogu vratiti u svoj jesensko-zimski ritam i posvetiti više vrimena nakiTIĆu.... zapravo jedva čekam jer zaista imam puno ideja, a što je najbitnije, vremena i volje! Jedva čekam zimu!

P.S. Otvorila sam Instagram pa me možete i tamo pratiti - nakitictina 
A ako vas ima još koji ga koristite možete li mi u kratko mailom objasniti kako slike objavljene tamo kopirati u post na blogu? Moja adresa je nakit.tic@gmail.com - fala :)


4 komentara:

Suzana kaže...

Zato jesu tako dobre ideje kad si ih ti realizirala. Bravo za tebe i Mojito-super ste.

Maje Zmaje kaže...

Vidjele smo i čestitamo! :) Mojito i je materijal za D&D, već smo se čudile kako ranije nije izašao!;) Osim toga, pomalo se veselimo što je gotova sezona jer to znači da ćemo češće moći uživati u postovima! ;)

Asja kaže...

Jeeeeee! Čestitam, apsolutno zasluženo!

Livada kaže...

Bravo! Nisam bila ali se nadam dogodine definitivno. Svih sam navigavala prema vama ko god je išo na Pelješac, glavni sales pitch mi je bio: Imaju šank od vrata i stolove od cijevi!!! :lol: Super ste <3