30 listopada 2013

Ah, Barcelona.....

6 i po prekrasnih dana, deseci propješačenih kilometara, puno smijeha i osmjeha, dobri i, hm, interesantni zalogaji, nezaboravne panorame, neobični muzeji...... preko 2000 slika - njih više od pola - izbrisano!

No, krenimo redom.....

Dan 1.

Prvi put letimo avionom! Dragi i ja se k'o dica cerekamo dok čekamo ukrcaj (ko pravi štreberi došli 90 min prije leta) i raspravljamo dal' sidimo kraj prozora il' ne.... Ne sidimo, ali tip koji jest sidio do nas i do prozora je brzo skužio da smo prvi put u avionu pa se ljubazno ponudio da zaminimo mista (ili mu je samo dosadilo da se naginjemo priko njega pokušavajući odgonetnit preko čega trenutno letimo?!). Uglavnom letimo preko mora :)
Nakon 2 sata i nešto kusur leta par preznojenih dlanova napokon sljeće u Barcelonu! Uzbuđenje je na maximumu! Začudo, unatoč uzbuđenju i adrenalinu bez problema uspijevamo izać s aerodroma i ukrcat se na aerobus.... idemo na Placa Catalunya - centar Barcelone. Kao da smo u Barceloni svaki dan bez po muke nalazimo apartman, u četvrti smo La Ribera. Ostavljamo stvari i trkom napuštamo apartman da iskoristimo ostatak dana, pravac La Rambla!

Šarolika i najpoznatija šetnica u Barceloni! Tu ćete sresti ljude svih boja, oblika, veličina.... al' doslovno! Uživancija je samo pormatrati ljude!

Proskitali smo Ramblom i okolnjim uličicama, posjetili katedralu (u koju je ulaz u popodnevnim satima slobodan), spustili se do mora i napravili đir po rivi. Popili pivu, činilo mi se najbolju ikad (ili smo samo bili umorni od pješačenja?!) i iza fino papali u nekom nasumičnom restoranu.

Dan 2.

Nadobudno se dižemo rano, unatoč upozorenjima onih koji su bili u Barci da ništa ne otvara prije 9h, da iskoristimo dan. U planu je posjetiti Aquarium, Ribarsku četvrt i Parc Ciutadella.

No, u 8 sati vani je još mrak, i stvarno ništa ne radi, pa ni kafići! A kad smo se već digli, prolunjali smo malo po četvrti u potrazi za kavom prije razgledavanja, oko 9 smo je uspili nać :)
Aquarium je super, ako volite ribe i općenito morski svijet, iako skup u odnosu na dobiveno! Tunel s morskim psima koji se nalazi valjda na svim slikama kada googlate akvarij/Barcelona jest impresivan iako ne taaako strašan kako ga neki opisuju. Al' naići ćete na stvarno zanimljiva stvorenjca - morske konjice najneobičnijih oblika, meduze, tropske, egzotične ribe svih boja pa čak i na pingvine. Ako putujete s djecom svakako ga vrijedi pogledati.
Puni dojmova krećemo u nekadašnju ribarsku četvrt, odnosno Barcelonetu. Šaramo ulicama i konačno nalazimo kantinu i ručamo. Nakon zanimljivog ručka (o tome u idućem postu) idemo dalje... šetamo uz plaže i nastavljamo do parca Ciutadella di ja čekam da se silna dica maknu od mamutice da se konačno i ja mogu s njom slikat.

Više slika ovog dana nemam, jer, naknadno ćemo ih izbrisat.... nekako, nemam pojma kako. Uglavnom, dan završavamo bolnih nogu od pješačenja i sa saznanjem da sutra ne izlazimo iz apartmana prije 9!

Dan 3.

Tako je i bilo, iz kuće izlazimo tek iza 9, ali smo se zato naspavali kako treba!
Kao pravi navijač dragi nije tio propustit posjet Camp Nou pa je današnji dan razerviran za njega.... Al' dobro, i ja ću idući put kad bude utakmica Lige Prvaka na tv-u moć reč da sam bila tamo i vidila stadion u živo. I zaista jest impresivan! No, i te slike su izbrisane (srećom da je A. tio poslat MMSove prijateljima pa je ostalo par fotki na mobu, čisto da ima dokaza da je stvarno bio tamo). Subota je pa nakon posjeta stadionu idemo na Montjuic i Placa Espana gledati Magične fontane. Dobar dio smo se spustili pješice, od Camp Noa do Place Espane pa smo odlučili na brdo ipak ići autobusom. Došli gore i zakasnili svega 5-10 min na ulaz u utvrdu..... malo razočarani spuštamo se do fontana.... u labirintu parkova i puteljaka jedva smo pronašli put do Fontana (da nismo pitali za smjer zakasnili bi i na njih pošto sviraju i svijetle svega 2 sata i to vikendom na večer). Konačno smo sjeli i uživali u spektakularnom pogledu!

Dan 4.

Još jedan prekrasan i topal dan u Barceloni predviđen za uživanje u Gaudijevim djelima. Casa Batllo prva na repertoaru! Oduševljenje maksimalno! Doživljaj vrijedi svake (skupe) kune!

Skitnju nastavljamo četvrti Eixample..... kakve fasade! Jedna ljepša od druge, i tako gotovo u cijeloj Barceloni....

Put nas preko Sagrade Familie, čiji posjet smo rezervirali za sutra, vodi do buvljaka na Placa de les Glories Catalanese. A prostor u kojem je smješten je zapravo suvremeno umjetničko djelo, svjetlosnim godinama daleko od zagrebačkog Hrelića!

Neraspoloženi za cjenkanje napravili smo đir, opalili par fotki i krenuli u Picassov muzej. Lutajući poluizgubljeni usput prateći kartu, tek što smo došli ispred muzeja skužili smo da nam se on nalazi a gotovo preko puta apratmana - bravo mi! Kako je upad nedjeljom popodne slobodan nadali smo se da bismo mogli pogledati ranije Picassove radove bez velikog napora....no, ispostavilo se da je poprilično velik broj ljudi mislio poput nas. Red je bio formiran kroz cilu ulicu, a vrijeme zatvaranja se bližilo pa smo odustali od čekanja u redu i produžili dalje. I bolje, s druge strane muzeja prvo smo naletili na male Picassiće koji su imali zanimljive radionice....

....a ispostavilo se da je svega par koraka dalje muzej  El Born Centre Cultural imao dane otvorenih vrata, pa smo umjesto Picassovog muzeja džabe posjetili njega, i nije nam žao!

Ostatak putovanja, kako smo izbrisali slike, što smo jeli i koliko smo novca potrošili ostavljam za idući post (ili možda postove - rekoh da ću vas udavit sa dojmovima iz Barce:)

Broj komentara: 6:

Martina Visnjic art kaže...

Predivno, s nestrpljenjem čekam drugi post.

Livada kaže...

Obožavam Barcelonu, ali kad god sam bila nisam prošla ni pola koliko vi!! Bravo. Gaudi je <3 Žao mi je radi slika, pratila sam preko fejsa. Jedva čekam novi post! :)

Drangulije kaže...

:) lepe fotkice... vidi se da vam je bilo odlicno i vise od toga :)

Unique Hrebina kaže...

Odlučne fotke :)

naldor kaže...

predivno! steta za slikice, ali vjerujem da se trajno urezalo u pamcenje :))

magrit kaže...

A kako ste veseli, blago nama sto citamo :) !