09 listopada 2013

kiša upućuje na jesen

ok, sad sam i službeno loša blogerica..... kad sam ono postavila zadnji post?!
No dobro, brzo će zima pa će se i ovaj ritam na blogu prominit. Zadnja dva tjedna prije ove dosadne kiše sam iskoristila za pravi odmor - vikendica na moru, daleko od kompa, mobitela, obveza.... dragi, pas i ja i mala barka! 1.10. je bio zadnji dan koji sam se još stigla okupati u moru.... Divota! No, na žalost, loše vrime nas je omelo inače bi vjerojatno još ljenčarili na suncu!

A kako je došla kiša dovukla je sa sobom i hladnije, jesenske dane! Još uvik odbijam obući gumene čizme iako nas kiša već danima tlači....  ne mogu se pomirit s činjenicom da je jesen zapravo već dobrano tu! A kao i svake godine tako mi i ova jesen donosi 'veselje' koje znači preslagivanje ormara. Kukam, žugam, njorgam već danima..... i dok preslagivam, mjerkam i razmišljam čega se riješiti ove sezone (i što moram kupiti?!) tako maštam o savršenom, velikom i prostranom ormaru poput ovih.....


Eeeeh..... Dok ne nabavim sebi jedan ovakav, viška robe se MORAM rješiti, na ovaj ili na onaj način. Dio sam već dala sestrama na pregledavanje, dio ide u Crveni križ, a dio će ići na Moje Krpice! Stavit ću obavijest tu i na Fejs kad uploadam prve fotke, imam ja zgodnih stvari, možda se nekome nešto i svidi!

I sad još najvažnija (meni, ne vama:) vijestica jest da uskoro dragi i ja letimo za Barcelonu. Bit ćemo tamo par dana pa ako ste već bili ili imate kakav zgodan savjet što posjetiti, gdje jesti, shoppingirati ostavite komentar :)

2 komentara:

Unique Hrebina kaže...

ajme...ormari veliki ko pola našeg stana :) Ja sam svoje čišćenje već obavila i isto podijelila robu... sad si još moram kupit samo kaput... no o tom potom... sad baš čitam blogove i moram primjetit da je ovo već treć povratnički post...a ja mislila da sam samo ja zapostavila blog :) Čitamo se :)

tina.b. kaže...

hahaha, da, očito smo svi liti daleko od kompa i interneta! A meni je i na blogu zapravo već 3. povratnički post, svaki misec ovog lita po jedan!
Kad se vratim iz Barce ću valjda konačno krenit kako treba s bloganjem!