15 listopada 2013

Odvest ću te na vjenčanje....

Iako sam početkom 10og mj uzela zasluženi godišnji odmor (od civilizacije) ipak sam nešto posla napravila u pauzama od ljenčarenja i ribanja. Imala sam 'last minute' narudžbu za jedno poveće vjenčanje, a štipke sam uspila napravit u rekordnom roku - 120 pari za svega par dana!


A slike s nekih drugih vjenčanja još čekam, ali došla je ipak jedna mala slatka od Ružice. Nema ništa bolje od od dječjeg osmijeha, zar ne?!


P.S. Idućih par dana me (opet) nema na blogu pošto putujem, ali zato, kad se vratim, i dosadit ću vam s utiscima iz Barcelona! Adios!

Broj komentara: 6:

Martina Visnjic art kaže...

Uf, 120 para za par dana?! Svaka čast. Izgledaju super.
Samo se ti nama lijepo provedi u Barceloni.

Lana kaže...

Samo ti nas udavi s dojmovima iz Barce!! Aaaahhhh....

Unique Hrebina kaže...

Predivne su ti kvačkice.. super ideja za vjenčanje :)
Uživaj u Barci :)

Asja kaže...

napravila si fenomenalan posao! želim ti super provod u Barceloni!

Marinica kaže...

Sretan put, uživaj!!

Unique Hrebina kaže...

još nekaj... s obzirom da sam se tek vratila u blogosfericu i općenito u svijet kraftanja, kolača i svega ostalog pa povodom toga imam jedan giveaway...
Pozivam te da pogledaš o čemu se radi :)
http://unique-hrebina.blogspot.com/2013/10/darivanje-giveaway.html