15 studenoga 2013

Gastro kuTIĆ: šipak.... i palačinke ;)


Doma su mi uvalili tonu šipaka koji su već bili otvoreni pa ih je tribalo brzo potrošit.... Mislila sam, mislila.... i na kraju ipak googlala.... Na coolinarici sam naletila na ovaj zgodan recept i odlučila ga isprobati i napraviti mermeladu. Jedini je problem što je izvorni recept za divlji, kiseli šipak, a ovaj moj je domaći i vrlo slatki pa sam ga malo prilagodila:

MERMELADA OD ŠIPKA

2 kg očišćenog šipka
3 limuna (sok)
1/2 kg šećera


Očišćeni šipak stavite u zdjelu i pospete ga šećerom i ostavite da stoji preko noći. Ujutro ocjedite sok i propasirajte ostatak bobica. Dodajte iscjeđen sok od tri limuna i stavite da se lagano kuha. Svako toliko promješajte i za cca sat ipo mermelada je gotova. Moj A. kaže da mu je to najbolja mermelada koju sam do sad radila (a radim ih svake godine poprilično), dok je meni ipak malo preslatka (nisam tila dodavat previše limuna da ne preuzme okus/miris šipka) pa držim da bi divlji šipak ipak bio bolji za ovu mermeladu.

Uglavnom, kad sam već napravila mermeladu napravila sam i ove super jednostavne i ukusne debele palačinke!


Svaka palačinka je premazana mermeladom, a nadodala sam i šlag i par bobica šipka koji su baš digli cilu kombinaciju! Ove, a i sve ostale palačinke pečem na teflonskoj tavi bez ulja....

i nek se zna - ovu četverokatnicu je ipak A. pojeo, ja sam dobila samo dva kata ;)




Broj komentara: 8:

Klaudiya Ray kaže...

mmm, njami, odlično si ga utrošila :D lp

Anonimno kaže...

Zar ovo nije nar?

Anonimno kaže...

Koristila si nar https://www.google.rs/search?q=sipurak&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=iIaGUvTbMYbctAb6sIHgCg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=677#es_sm=93&espv=210&q=nar&tbm=isch,

a sipak ili sipurak je ovo https://www.google.rs/search?q=sipurak&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=iIaGUvTbMYbctAb6sIHgCg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=677


Kako god sigurno cu isprobati recept :)

tina.b. kaže...

Anonimo - tu di ja živim šipkom zovemo nar, a šipurak je šipurak (ili šipak). Isto je s recimo dinjom - nama je dinja zapravo lubenica, a pipun nam je dinja ;)

Drangulije kaže...

Ha :) i ja sam se zbunila... rekoh cekaj, ja znam da je ovo nar :) ali mozda ne znam dobro!
Dobro da sam procitala komentare.

Unique Hrebina kaže...

vidiš ta marmelada bi mi možda bila i fina... ovu od divljeg šipka zbilja ne volim...a ovaj mi je fantastičan pa bi i marmelada mogla bit fantastična

Katarina Bulut Čolaković kaže...

Vau, kako fino izgleda, svaka čast!

Ja u kuhinji... kaže...

Joj kako fino izgleda, super!