05 studenoga 2013

Laugh, read, travel, sing..... more!

Ovo je doba u godini kad se u pravilu osjećam najizgubljenije..... Odmor od sezone je gotov i sad je opet neko vrime za krenit dalje.... ja tu obično zapnem! Radna soba je u istom stanju u kojem sam je ostavila tamo negdi početkom lipnja i koliko god priko lita imala novih ideja i želje za stvaranjem to nekako u ovo doba iščezne. Moguće je da je nedostatak motivacije povezan s činjenicom da je dan kraći i da sunce (kad ga i ima) i ne proviri na prozor moje sobe (i ostatka kuće - živim u razizemlju). Vjerojatno je u nedostatku sunca stvar, ne u meni.....

Nikakvoj motivaciji unatoč sinoć sam pošla do svog sobička u nadi da će me ipak nekakva inspiracija uhvatiti.... Sjedim tako ispred stola...... Ništa...... Uzimam neke poludovršene stvari i nastojim ih sklopit u smislen komad nakita...... Ruke stvaraju, ali nema zanosa...... Fali mi taj osjećaj.....


Šalu na stranu, ali mislim da stvarno u tom suncu, odnosno nedostatku istog, ima nešto...... Svake godine u isto vrime prolazim iste faze i ne može to bit slučajnost!

Događa li se i vama da se malo pogubite kada se vratimo na zimsko računanje vrimena?

Broj komentara: 6:

Svashtaonica kaže...

Kao da sebe slušam...iz riječi u riječ...od nedostatka inspiracije i njenom pojavljivanju u "krivi"trenutak, sjedenja za stolom i čekanja da se "upali lampica", do nedostatka sunca i svjetla..naime, i moj kreativni kutak je lišen sunčeve svjetlosti veći dio dana:-)
No, ove slike su jako dobar početak:-)

Milica kaže...

Poznat mi je taj nedostatak inspiracije i zanosa..
Ali ove stvarcice su prelepe.. :)

Unique Hrebina kaže...

ja se pogubim s i bez pomicanja sata... pogotovo u zadnjih 6 mjeseci kad mi jedan malac ne da spavat... a još i on ne zna da se pomaknuo sat pa se gospon budi u 5 jer misli da je to normalno...
no nebitno... jedva čekam da vidim kaj ćeš sklepat od ovih slatkih stvarčica :)

Maje Zmaje kaže...

Totalno razumijemo! Ovaj prijelaz je najgori! Nekako, idemo na posao po mraku i vraćamo se po mraku...Čini se kao da dan ima manje sati u ovo doba godine! Ništa ne stignemo napraviti, a o kroničnom umoru da ni ne govorimo!...nadamo se samo da ćemo uskoro nadoć svi skupa! ;)

tina.b. kaže...

Vidim da nisam jedina..... i moram priznat da me to ipak malo tješi :)
Hvala curke xoxo

Martina Visnjic art kaže...

Tak je i meni u ovo doba godine, čim nestane sunca, nestane i volje, inspiracije...