27 studenoga 2013

Polupani lončići


A pogađate li što to dragi i ja kuhamo s ovim starim loncima??

Broj komentara: 6:

Livada kaže...

LOL meni svi lonci izgledaju ovako, pa ću ja reč sarmu, juhu, paprike?!
Ali brijem da je ipak nešto puno kreativnije :D

Martina Visnjic art kaže...

Stvarno nemam pojma kaj radite, ali isto mislim da nekaj extra kreativno i baš me zanima kaj. :D

Drangulije kaže...

KAŽI :D nemoj da nas držiš u neizvesnosti :D Nije lepo!

Klaudiya Ray kaže...

u polupanim lončićima, sigurno nešto kreativno i maštovito, ne pada mi baš ništa na pamet, prva asocijacija je bio pekmez ali ako su polupani onda neznam..reci nam

tina.b. kaže...

Hahahha, Katija, nisu sarme ;)

Odat ću vam da sam morala koristiti boju, a pošto je vrime katastrofa nikako da se osuši pa da konačno lončiće stavim na svoje misto.... Još koji dan pa vam otkrijem o čemu je riječ :)

Sandra Delić kaže...

učvrstiti ćete ih na za zid da glume police :-)