22 studenoga 2013

Random ramblings

U zadnje vrime dosta razmišljam da započnem s pisanjem još jednog - food bloga. Na takvo razmišljanje navela me činjenica da u pripremi imam bar jedno 3-4 gastro kuTIĆa, a ovi ostali s uobičajenim tematikama su nekako zapeli.... vjerojatno zato što previše razmišljam o hrani, kako ću je skuhat, kako ću je slikat (i kako ću je pojest, naravno!).... čak sam i nekoliko novih podloga za slikavanje pripremila, a u dućanima redovito kupujem po jedan pjat da na slikama ne budu svi isti.... i tako..... s druge strane, ne želim imati dva bloga, a biti loš bloger na oba..... a i kvalitetom fotki nisam baš najzadovoljnija (odnosno, za dobru fotku pjata dnevno svjetlo je neophodno, a ja ga zimi kad imam slobodnog vrimena ni ne vidim, a liti nemam vrimena). A nemam ni dovoljno rekvizita da fotke izgledaju onako fensi šmensi..... Stoga.... vjerojatno ću vas još neko vrime gnjavit receptima češće nego inače..... nadam se da vam ne smeta?


U to ime evo jedan brzinski recepTIĆ za hranjiv sok pun vitamina i željeza, idealan izbor za zdravu užinu. Ja sam ga radila jučer u multipraktiku, a ako imate sokovnik još bolje! Količine su okvirne, slobodno ih prilagodite svojem ukusu.....

SOK OD ŠIPKA

cca 1/2 kg očišćenog šipka (nara) - kod mene je bilo pola ljutog, pola slatkog
1 jabuka
3-4 dcl čaja od hibiskusa
1 žlica meda

U multipraktiku prvo izmiksajte šipak, zatim nadodajte očišćenu jabuku i dobro smiksajte. Dobit ćete poprilično gustu smjesu koju će bit teško procijediti pa stoga dodajte  rashlađenog čaja od hibiskusa (ako nemate takvog doma zgodna alternativa bi mogao bit čaj od šipuraka ili čak neki drugi voćni čaj tipa šumsko voće ili borovnica) i žlicu meda. Količinu čaja odredite prema tome koliko gust sok želite, rađe dodavajte malo po malo ako niste sigurni. Opet smiksajte pa zatim procijedite kroz sitnu prociđaču. Ukoliko koristite samo slatki šipak vjerojatno med neće ni trebati pa ga rađe zasladite kasnije.

I da nastavim s 'random ramblings' gledam ove fotke i razmišljam kako se moram ostavit ružne navike da jedem/pijem/grickam/itd. dok tipkam. Tipkovnica mi je puna mrvica, a tu i tamo zna bit ljepljiva.... ružna navika. Radite li i vi to? 
I sad evo, imam ovu istu tacnu sa slike kraj sebe.... i tipkam! Od sutra ću bit bolja :)

Broj komentara: 7:

Livada kaže...

Ma samo ti piši recepte, uostalom nije blog tu samo da zadovoljiš čitatelje, nego i sebe (ja to najbolje znam LOL). A gastro tutići su ti super, i fotke su lijepe, taman se spremam reć čaći da mi pošalje šipaka :D
Ja jedino imam jednu zamjerku općenito kad su u pitanju fotke na blogovima pa ću to ođe s tobom podjelit, ništa osobno :* a to su ovi pečati odnosno potpisi na svakoj slici. Meni to toliko ukvari dojam cijelog bloga, a i ne vidim prevelike svhe od toga danas u doba fotošopa, ako kogoć oće, drmne ti sliku s pečatom ili bez njega, lako se obriše.

tina.b. kaže...

ma imala sam užasna iskustva s fotkama, doduše, nakit je bio u pitanju.... al' istina, ni ja ih ne volim i razmišljala sam baš da ih ostavim isključivo na nakitu, a ostalim fotkama ne

Martina Visnjic art kaže...

Samo ti nama piši recepte. Bit će to "sve na jednom mjestu".
Da, nema mi ljepšeg od grickanja uz kompjuter. Špot, špot!

Unique Hrebina kaže...

ma bitan je trud...na isti način tješim i sebe jer sa svojim jadnim fotićem i bez balkona ili nekog mjesta gdje bi na dnenvnom svjetlu mogla slikati hranu, pokušavam uslikati što je moguće bolje fotke...

Tash kaže...

Recept zvuči super, a sok izgleda fantastično :) radujem se novim food postovima!

kreativnired kaže...

ma ne trebaš raditi novi blog, samo ti fino stavljaj recepte ovdje. super se nadopunjavaju s nakitićem.

Maje Zmaje kaže...

eo da ne ponavljam, slažem sa sa prethodnim komentarima, samo ti daj! ;) a za sokić taman imam sve sastojke, ionako stalno gledam što bi sa domaćim ne špricanim jabukama, neće zauvjek izdržat, a ima ih! mogla bi ga ovih dana napravit malom čoeku!