19 studenoga 2013

TuTIĆ ili gastro kuTIĆ?!

Ovo je tuTIĆ koji zapravo i nije baš neki moćni DIY uradak jer zahtjeva ipak nešto više alata od ovih koje vam uobičajeno spremam, a i osim što je fora nema od njega neke velike koristi.
Ovo je gastro kuTIĆ koji zapravo to i nije jer osim što je riječ o hrani zapravo i nema neke velike filozofije oko spremanja i/ili kuhanja.....
Recimo da je ovo post na temu kako iskoristit dragog koji ima alate, volje i par minuta slobodnog vrimena.... da ispuni moje želje :)


Kad živite u malom mistu na moru tu i tamo vam može zafalit miris jeseni u zraku.... zapravo mislim na miris vrućih kestena (ili maruna kako ih mi zovemo) na svakom kantunu. Još kad ih volite kao ja i još kad ih ne možete naći baš u svakom dućanu (bar ne onih koji valjaju) onda vam svašta padne na pamet pa i to da napravite jesensku atmosferu u vlastitom domu.

Iskopali smo tako neku staru prosuju (tavu) i odlučili od nje napravit prosuju za peć marune. Ja sam nacrtala di bi rupe tribale bit, a dragi ih je probušio na svojoj stolnoj bušilici (može i običnom bušilicom).


Rupe su sa stražnje strane prosuje napravile male zvrkove koje je on brzinski pobrusio i to je bilo to.... Kao što rekoh - čas posla!


..... onda smo pošli doma i iskoristili privilegiju što imamo kamin isprid kuće, naložili vatru.....


.... pripremili tuljce od starih noviha, zarezali marune i uz čašicu domaće višnjevače.....


....stavili ih na žeravu.....


.... uz partiju, dvi remija ispala je to sasvim fina i ugodna jesenska noć (koja je mirisala na marune)
:)


Broj komentara: 7:

Sonaj kaže...

Ha,ha,ha..Kako dobra fora:))))Svaka čast i na DIY tutiću i gastro tutiću i na mužu tutiću;)

Klaudiya Ray kaže...

hehhe super
a još i ovdje osjeti se miris kestena ..mljac

Martina Visnjic art kaže...

Joj, dok sam čitala ovaj post, odmah su mi zamirišali kesteni i gotovo da sam im osjetila okus. :D

Drangulije kaže...

Ja kesten bas ne volim :P Ne znam zasto. Mnogo mi je suv i nekako imam utisak da mi se grlo skuplja :) (doduse ovo je bilo pre vise od 15-ak godina, a kako sam primetila da mi se ukusi sto se tice hrane menjaju, mozda mu dam jos jednu sansu)... Dobar mi je samo onaj sto moze da se kupi kod nas, a donose ga iz Madjarske... onako kao margarin za kolace je upakovan :) sa sve rumom... eee to je dozivljaj!
Fotke su super, kao i uvek do sada. :) dobro je imati ovako nekog "majstora" za po kuci :D

Unique Hrebina kaže...

odlično :)

tina.b. kaže...

Hvala curke... dragome je drago zbog komentara <3

Maje Zmaje kaže...

isss, pa ovo zvuči kao savršena veče! majstoru za tavu svaka čast! ;)