06 studenoga 2013

TuTIĆ: podmetači za čaše

Tu i tamo, ako je program dobar (a češće je to film skinut s neta), dragi i ja užamo marendat u dnevnom na malom stoliću dok gledamo tv.... Tada na njega stavim napicu (stoljnjak) i to prolazi, ali isto tako na tom stoliću držimo svakakve napitke dok igramo jamb, gledamo tv, čitamo (...) i samo se pitam kad će se pojavit prvi otisci čaša na iverici. Da se to ipak ne bi desilo odlučih danas napraviti podmetače za čaše.... još samo treba naučit da ih zapravo i koristimo!


TuTIĆ za ove podmetače je stvarno jednostavan pa pretpostavljam da već po netu postoje varijacije na temu, ali eto.....

Dakle, trebat će vam komadići tkanine - najbolje je koristiti tvrđe materijale poput jeansa, a možete iskoristiti već porubljene ostatke recimo od nogavica od rebatinki ili od neke majce. Zatim škare, vruće ljepilo i komad filca/kože/gume/što god nađete po kući.


Počmite s rezanjem trakica. Moje su sve već bile presavijene, neke i prošivene, i takvima je širina bila 2 cm. Naknadno sam ih još jednom presavila i zaljepila ljepilom da mi kasnije bude lakše.


Tako sam dobila trakice širine cca 1 cm. Kako mi tih nije bilo dovoljno morala sam ih izrezati još. Ovaj put sam od tanjeg materijala izrezala trakice širine 4 cm i presavila je tri. odnosno četiri puta i zaljepila.


Pripremanje trakica je dosadni dio posla, sada slijedi zabavni - rolanje! Uzmete jednu trakicu i zarolate je i zaljepite. Bitno je što više stiskati kolutić koji nastaje namatanjem trakice kako bi bio čvršći. Kako kružić raste bit će vam lakše držati ga na stolu/ravnoj podlozi i po njoj okretati i ljepiti ostatak trakica.


Pazite da vam zadnja trakica bude dovoljno duga da napravi puni krug oko podmetača, finije će izgledati.
Kad ste zarolali trakice i dobili veličinu podmetača koja vam odgovara nađite nešto što ćete zaljepiti na poleđinu. Ja sam koristila komad starih gumenih čizama, a poslužio bi ili stari šlauf, kakva kožna jakna/kaput/torba koju nitko ne nosi ili običan filc.


Eto ga! Podmetači su spremni da spase stolić od otisaka čaša!


Broj komentara: 5:

Sara kaže...

A baš su slatki :)

Maje Zmaje kaže...

Drago nam je da si se vratila! Čekali smo te! ;) Supika su podmetači, odličan način za iskoristiti ostatke tkanina!

Unique Hrebina kaže...

predivni...a i stare čizme sad ponovno žive :)

Drangulije kaže...

Super. Posebno mi se svidja sto su ovako sareni :)
Hvala za ideju!

sashkonela kaže...

Odlicna i jednostavna ideja. I volim tvoje fotke. Ceo blog je u nekom emotivnom, opustenom i inspirativnom duhu. Bas mi se svidja(s) :)