05 prosinca 2013

Bitno da je ROZO.... ili?

Ima jedno 10ak dana da su mi stigle elastične trake, tako nježne i meke i u svim bojama i jedva sam čekala da završim radnu sobu da mogu napraviti ukrase za dječje glavice! Između narudžbi, priprema za dječje radionice koje u udruzi imamo svaki vikend, sinoć sam konačno dočekala da ih napravim par. Napokon sam iskoristila i materijale na točkice koje sam još proljetos kupila u Zagrebu.....



I sad.... recite vi koji imate doma princezice - je li stvarno mora sve bit rozo/ljubičasto?


 LILI

 JUAN


Ili i druge boje dolaze u obzir?

Broj komentara: 5:

Klaudiya Ray kaže...

zašto bi bilo sve rozo iako svi percipiramo većinom tu boju kad kupujemo nešto za cure, ja sam tek nedavno otkrila da moja više ne želi roza nego plavo .. ljubičasta je super , pa ćak i žuto..sve boje koje su vesele i otkaćene curice vole a i veće cure koje već znaju kombinirati stvari..pa narančasta je fora i zelena ali svjetliji tonovi

Renata kaže...

Ja osobno i dan danas volim rozu boju:) Ne forsiram je svojim curama, one same odabiru, ali vrlo često to ipak na kraju budu roza i ljubičasta...Vjerojatno kad malo narastu ta faza će ih proć...Bitno mi je da su one sretne, koja god boja bila u pitanju:))
Trakice su ti preslatke!
Već znam da bi njima favorit bile ove s Hello Kitty!:))

Unique Hrebina kaže...

< predivno... iako volim svog malca najviše na svijetu, kad vidim ovak diven stvari za curičkice poželim i curicu :)

Sanja kaže...

Jel ti ovo i prodaješ? Preslatke su :)

tina.b. kaže...

Klaudiya Ray.... znači zrelost u bojama dolazi s 'godinama' ;) To je dobro znati!

Renata - moram priznat da je i ja volim, posebno boju ciklame i onu pravu prljavo rozu.... valjda smo u negdi u dubini i mi princeze, ha?!

Unique Hrebina - i meni dođe da imam nekakvog bebača da ga mogu malo sređivati.... a i da mi posluži kao model, hehehehe :D

Sanja - Hvala :) Da, prodajem.... ispod fotki imaš link na woohoo dućanTIĆ, a kontaktirati me možeš i mailom na nakit.tic@gmail.com