04 prosinca 2013

Gastro kuTIĆ: Bulgur s dunjama

S dunjama sam već imala mali eksperiment, a onda sam nedugo zatim radila još jedan, malo veći s obzirom da je riječ o slanom jelu.
Vidila sam na Coolinarici da dunju neki koriste za izradu umaka (za pečenje, uglavnom uz svinjetinu) pa rekoh što ne bi i ja pokušala neku slanu verziju sprčkat, a bulgur sam kupila isto par dana ranije i pojma nisam imala što s njime (nisam ga ni jela ni kuhala nikad prije) i eto, nastala je kombinacija iz naslova, i to ne loša kombinacija.


JESENSKI BULGUR (za 2 osobe)

bulgur (količina kao kad kuhate rižu)
1 manja dunja ili polovica veće
1 mrkva
5-6 srednje velikih šampinjona
1-2 dcl bijelog vina
povrtni temeljac
kap maslinovog ulja
crveni luk
parmezan
žličica sušenih kaduljinih cvitova (ili neki drugi začin po vašem ukusu, meni su cvitovi dali baš ono nešto)

Princip je isti kao da radite rižoto od ovih sastojaka..... Na kap ulja zažutite kapulu, dodajte nasjeckanu dunju, malo promješajte, pa gljive i mrkvu. Krčkajte ih na laganoj vatri dok malčice ne omekšaju. Podlijte vinom, pustite da ishlapi na laganoj vatri, a zatim dodajte bulgur. Promješajte pa dodajte povrtni temeljac. Posolite, popaprite pa dodajte kaduljine cvjetove. Krčkajte na laganoj vatri i prema potrebi podlijevajte temeljcem. Kad je skuhano poklopite i pustite koju minutu poklopljeno. Servirajte s grubo narezanim parmezanom.


Jelo je zapravo neobično, a obično. Nas je oduševilo tako da smo ga radila još par puta iza.

I da, nedavno sam naletila na super food blog Domaćica kojeg piše Sanja. Slike su super, a recepti još bolji! Oduševljavaju me jer su uglavnom dosta jednostavni za napraviti, a Sanja se potrudila da svaki korak izrade detaljno i opiše! Ovaj kruh od jabuka i cimeta je super, sočan, mekan i mirišljav....


Malo sam se poigrala receptom, zamjenila sam vodu čajem od šljiva i dodala par sušenih višanja.... ispao je stvarno odlično..... morat ću ga pravit opet :)




2 komentara:

Znatko kaže...

Uh, baš izgleda primamljivo. Otkuda su ti ovako dobre fotke?

tina.b. kaže...

Bok Znatko.... ukusno je, nadam se da ćeš isprobat recrpt :) A fotke su moje, skuhala i poslikala i pojela :D