15 prosinca 2013

Last minute shopping - darivanje onih koji su pali s Marsa

Iako mi žene slovimo kao komplicirane, a oni kao super jednostavni, kupovati poklone za mušku stranu familije (barem meni) nije nikako jednostavno, dapače! Ne znam je li to zato što su žene s Venere, muškarci s Marsa, ali osim alata (u koji se ne razumijem), bičava i bokserica (koje sam do sada kupovala jedno 20 puta), kakve majce (također već viđeno) ili dezodoransa uglavnom ostajem bez ideje..... Stvar je u tome što poklona treba kupiti puno, novca je malo i tu nastaje problem..... ako ne kupujem nešto od navedenog sitnicu za muškarca je zaista teško nać!

Ako imate slične dileme, NakiTIĆ je ove godine odlučio doskočit problemu i predložit vam tri pristupačna poklona za bolje polovice....


1) Slatki magneTIĆi za frižider - štosnom porukom možete razveseliti brata, tatu ili tetka..... Možete ih izabrati gotove ili napisati svoje. 


2) Slike s natpisima i kamenčićima koje je stvorila priroda - posebni baš kao i osoba koju darujete!



3) Ključno mjesto jer svaki muškarac vječito traži di su mu ključevi! A ova su napravljena tako da natpisi poviše kukica budu personalizirani, napisat ću što god želite (dok god stane na kamenčić :)

Što kažete, sviđaju li vam se moji last minute prijedlozi?

Broj komentara: 5:

Martina kaže...

Odlično si se dosjetila. Stvarno je teško kupit originalan poklon muškarcu.A ove ideje su fenomenalne.
Lp, Martina

Bubamara šarena kaže...

Odlične su ti ideje!!! Ključno mjesto mi je posebno fora.

Renata kaže...

Nije lako naći pravi i originalni poklon za muške polovice slažem se i ja....ali ove tvoje ideje su stvarno odlične!Super!

Drangulije kaže...

Super idejice. Sve pohvale za njih!

tina.b. kaže...

Hvala curke :)