02 prosinca 2013

Svaki lončić na svom mjestu

Lani smo dragi i ja uređivali moju radnu sobu, pisala sam o tome par detaljnih postova, a znate kako to već ide, kad koristite neki prostor shvatite da ste neke stvari mogli napravit drugačije..... Polica na ovom zidu, utičnica na onom, još koja polica na onom tamo..... E, pa tako sam i ja shvatila da sam od 4 zida u sobi zapravo samo 2 iskoristila kako treba. Odlučila sam brzinskim makeoverom i par sitnih polica iskoristiti malo bolje mojih 10ak kvadrata.

Ovako je zid nasuprot ulaza izgledao prije 10ak dana.....

A sada izgleda ovako:


Oglasnu ploču smo zaminili trima policama koje smo napravili od starih škafeta (ladica),  a na desni zid smo nadodali još jednu veću policu. Na ovaj način sam sve ove stvarčice koje su prije stale na radnoj plohi maknula s nje i dobila puno veću površinu za rad.

Škafeti su bili u stvarno očajnom stanju. Rastavili smo ih, ostrugali, zamjenili zadnje stranice novima, obojali prvo temeljnom, pa plavom bojom. Na zadnje stranice sam naljepila tapete (original boja je bež, posprejala sam ih bijelim lakom da se manje ističu, a i lakšeg održavanja).


No, najveća je promjena na suprotnom zidu, a čiju sliku 'prije' na žalost nemam. Na njemu se nalazio četverokrilni metalni ormarić i veliko samostojeće ogledalo.
Sjećate se onih lončića.....?


Malo smo se njima poigrali....... Neke smo obojali izvana, neke iznutra, neke i izvana i iznutra.....


.....a na svima smo probušili rupe - i stavili ih na zid da glume (nosače) police!



Dakle, ormarić smo pomaknuli na bočni zid, a na ovaj smo od starih vrata i starog ladičara napravili još jednu radnu površinu namjenjenu šivačkoj mašini.


Još mi fali ogledalo koje ide na ovaj zid iza stola za peglanje (još nemam jasnu ideju kako ga sredit, ovisi o naletu inspiracije), sat i vješalice za trakice..... Sve ću vam pokazati kako budem radila :)

U svakom slučaju i prije nego te zadnje sitnice budu gotove mogu reči da imam radni prostor o kakvom većina kreativki može tek sanjati..... Vrime je da ga konačno počmem (opet) koristiti!

Broj komentara: 14:

Maje Zmaje kaže...

ijaoo pa konačno! već sam u par navrata samu sebe uhvatila da razmišljam o tim loncima! odlična ideja i super su ispali! jako mi se sviđa, a radna soba je kao bombon! ;)

Klaudiya Ray kaže...

wow originalan prostor u jako lijepoj boji.. ovako nešto bi i ja trebala :D lp stvarno za poželjeti

Drangulije kaže...

:)
Najveći problem jeste u tome što dok nešto ne počneš da koristiš i ne znaš kako bi bilo najbolje uraditi. Jedino vođen prethodnim iskustvom možeš sebi olakšati bar malo. Zato, dobro je kada imaš volje i želje da nešto menjaš, i sebi učiniš prostor boljim. Svaka ti čast na tome. Treba za to zaista imati mnogo živaca i ideja.
Ali, sada, u nove radne pobede :) dok za nekih par meseci ne vidiš šta još fali prostoru :) pa opet ne kreneš u razmeštaj!

Anonimno kaže...

Draga Tina,

Veselim se tvojim stvarčicama koje ćeš stvarati u svom predivnom prostoru.
Ne znam što mi je draže, tvoj nakit, diy šivački projekti, gastro kutak ili pak ovakvi projekti.
Zaista me raduje kad vidim da netko ima lijep, funkcionalan, kreativan prostor. Nadam se i sama tome jednog dana.

Uživaj i nadalje stvaraj. Inspiracija si!!! <3

Pozdrav!

Tijana

El Sotaescala kaže...

un taller fantastico , bonito y muy ordenado
fantastično, vrlo lijep i uredan radionica


roser

rainbow flower kaže...

prekrasnoooo!

naldor kaže...

wauuu... predivno izgleda! svaka cast tebi i tvom dragom na obavljenom poslu ... stvarno je za pozeljet ovaj divan radni prostor

tina.b. kaže...

Hahahha, Biljana super mi je tvoja zadnja rečenica, nemaš pojma kako si blizu istini :D

Hvala vam cure, jaaaako mi je drago što vam se sviđa moj sobičak :)

eda kaže...

Sobičak za poželjeti, ne znam što mi se više sviđa!!!
Baš si prava sretnica, većina nas muku muči sa kvadratima, izvadi-koristi-spremi da se ne vidi... lončići su genijalni!

tina.b. kaže...

Joooj, Eda, poznato mi je to sve, tako sam se i ja mučila 2 godine dok nisam potegla 'vezu' i sredila sebi sobičak ;) Ne mogu ti opisat koliko je ugodnije radit kad znaš da ćeš sutra dočekat sve baš onako kako si jučer ostavila!

Martina Visnjic art kaže...

Ah, ljubomorna sam! :D
Stvarno ste predivno složili. Super ideja s loncima.

Livada kaže...

Totalno sam oduševljena! Ovo je bolje od sarma!!! :D

tina.b. kaže...

Hahahaha, Katija, s obzirom da sam se u sobici danas zadržala dulje nego sam planirala obid je u zadnji čas i od ostataka tako da meni sad one tvoje sarme uopće ne zvuče loše :)

kreativnired kaže...

jako mi se sviđa. kombinacija boja pogotovo. i tako je sve prozračno, čisto, uredno!

isidora