03 prosinca 2013

TuTIĆ: ukras za rođendansku tortu

Jučer je mojoj najdražoj osobi bio rođendan. Kao što priliči jednom sladokuscu kojeg uhvati slabost kad ne okusi šećer jedno 2-3 sata, torta je bila čokoladna, extra čokoladna! Osim svih mogućih čokoladnih mrvica koje sam imala doma odlučila sam je još ukrasiti i malim natpisom.


Iako je tuTIĆ sam po sebi logičan, ipak evo par fotki da se lakše snađete.....
Za početak odlučite što želite napisati i onda izrežite srca duplo više nego ima slova u natpisu.


Uzmite končić (ili tanku žicu/sajlu) na koji ćete ljepiti srca i zatim kapnite malo vrućeg lipila na jedno srce, na to stavite prvo končić, a onda preko svega toga još jedno srce. Ja sam ih slagala tako da su mi s jedne strane sva srca budu od pak papira, a s druge raznobojna.


Flomasterom ispišite natpis i zavežite ih za štapiće za ražnjiće (nožicama ih skratite ako vam je torta niska poput moje) i zabodite u tortu.


Male stvari njega iskreno vesele (pa tako i ovaj natpis koji ga je iznenadio kad je otvorio frižider) i zato ga volim :)


A za rođić je dobio i poklon koji sam naručila od Isse (Issa Arts), prekrasna personalizirana bilježnica koja mu je razvukla osmijeh od uha do uha!


Broj komentara: 8:

Teta Logopedica kaže...

izvrsno :) a i poklon je divan <3

Klaudiya Ray kaže...

wow, super je :D

LivesArt kaže...

Preslatko i Sretan rođendan dragom!

Drangulije kaže...

Sretan rođendančić... :)
Super je poklončić... a mogu tek da zamislim torticu :)

Martina Visnjic art kaže...

Preslatko!

Unique Hrebina kaže...

super tutić i ideja :)

Livada kaže...

Preslatko, sve skupa <3

Maje Zmaje kaže...

aaa pa slatko! :) ja sam nešto slično radila za prvi rođendanko, ali sam rezala kartončiće u trokut i sašila mašinom, kao girlandu! a bilježnica je divna, nije ni čudo što si dobila osmijeh od uha do uha! odličan dar!