09 prosinca 2013

Ukras za šal 1. i 2. put

Od kad su Maje Zmaje na svom blogu stavile tutorijal s mašnom od šala umirem od želje da ga isprobam na jednom od onih 40ak šalova/marama što čekaju svoj red složeni u ormaru! Da, da, imam ih toliko! Neke cure su lude za cipelama, neke za šminkom, neke za torbama, a ja za šalovima!

Uglavnom, prošlu subotu sam konačno sila za mašinu i napravila sebi jedan veliki fjok na inače dosadnjikavom šalu..... Evo kako mi je ispao:


A onda me ponio trenutak pa sam od stare (i očito prevelike) kotule prvo napravila endless šal (jednostavnije nisam mogla - digla sam pasicu i porubila na jednak način kao što je već bio porubljen donji rub kotule).....


..... palo mi je još na pamet da iskoristim rukave od onih košulja od kojih sam proljetos radila jastučnice za Mojito i napravila ukase za moj šal koje ću moći minjat ovisno o onome što nosim na sebi taj dan.....


..... Evo kako ih možete napraviti u svega dva jednostavna koraka:

1.) Izrežite dno rukava i odšijte šav kojim je rukav spojen za dno di je kopčanje


i 2.) Maknite višak i opet zašijte po ostacima prijašnjih šavova i to je to!


2 komentara:

Drangulije kaže...

Super ideja, i deluje jednostavno za napraviti :) što je takođe bitno...

Sara kaže...

Ukrasi od rukava, ajme genijalno! :D
Hrpu takvih sam već bacila jer nisam znala što bih s time nakon što sam iskoristila veći dio košulje, sad znam :D
Hvala :D