22 siječnja 2014

100 sretnih dana - tjedan II

Dok ne prođe mojih 100 sretnih dana do tada će srida biti dan za djeljenje slika iz proteklog (sretnog) tjedna....


U sridu su kišni dan uveselile pripreme konfeta i zastavica za bale pod maskama.....


U četvrtak je osvanuo vedar dan.... čini mi se da je bilo prije sto godina i da će ova kiša vječno padati.... valjda ipak neće!?


U petak sam imala trenutak spoznaje kako dobar radni prostor imam i koliko u njemu uživam.....


U subotu, dan u kojem je sve išlo krivo, jedno pola sata ipak nije bilo ništa proliveno, razbijeno, slomljeno, naprotiv, složeno je srce (iako je rezultat istoga bila poprilično gadna glavobolja koja je trajala cili ostatak dana)


U nedilju, nakon papice, odmor na kauču za moju malu obitelj.....


U ponediljak me omiljeni poštar razveselio paketićem u kojem je bila ova nova maskica za iphone (koji još uvik nije išao na popravak)....


U utorak kišno prijepodne iskorišteno za reciklažu trakica koje su ostale od lančića pletenica iz prošlog posta - volim dati smisao stvarima koje bi inače završile u smeću!

3 komentara:

Sara kaže...

Ipak sam i ja počela s projektom :D
Danas mi je tek 5. dan.. nadam se da ću dogurati do kraja :D

Super su fotke.. radni stol je divota :D

Anonimno kaže...

Ova slika vedrog neba me tako razveselila :D i kod nas samo kiša, potpuno sam kontraproduktivna zbog nje :D
Imaš radni prostor koji bi svaka crafterica poželjela <3 :love:
Ovako kad pogledam, razmišljam da si u svoju sobu stavim police-ladice :D

Veselim se idućem tjednu da vidim rezime ovoga :D

Pozdrav

Tijana

Asja kaže...

super, super, super...nek se sreća samo množi!