02 siječnja 2014

2014.

Ušli smo dakle u novu godinu..... jel' itko pametniji nego lani? :D
Hm.... doček je bio zabavan iako dan-dva prije nismo znali ni di ćemo ni što ćemo pa tako ona stara dobra izreka da je spontano uvik i najbolje stvarno stoji u mom slučaju. Nikakve fensi šmensi večere, svečana odjela, šampanjci (ili je ono bilo šampanjca?!.... ne sjećam se) ne znače ništa ako je društvo loše.... moje je bilo super i zabava je bila baš takva! Kako ste se vi zabavili na dočeku?

A što je s novogodišnjim odlukama? Padate li na te fore, minjate li se svake godine na bolje dan iza 31.12.? Moram priznat da sam ja do sada već tribala bit savršena.... naravno, da sam ispunjala ono što sam si zacrtala za tu godinu! Fore tipa 'od ove godine ću bit pozitivnija' ili 'od ove godine pazim što jedem' ili 'od ove godine ću se ozbiljnije uhvatiti nekog posla' i tako u nedogled su se pokazale poprilično neučinkovitima pa sam ove godine odlučila sve te i slične ideje zaboravit. Istina, ima jedna stvar koju sam odlučila pokrenuti, ali ona se već kuha neko vrime i ne može se nazvati nekakvom odlukom.....



Radi se o tome da se već godinama divim nekim blogerima čije pisanje redovito pratim, a koji su pokretali '365 days challenge' - znate ono, obvežu se da će raditi nešto svaki dan tokom cile godine. Ustrajanost tog tipa za mene je stvarno veliki zalogaj i nisam još pronašla nešto za što smatram da bi me moglo toliko fascinirati i zaokupiti da izdržim 365 dana u godini radeći tu jednu te istu stvar samo na druge načine. Stoga sam odlučila sebi dati malo kraći, ali zahtjevniji izazov.... Daklem, odlučih da ću do Valentinova svaki tjedan napraviti po jedno srce, svako drugačije od od onog prethodnog, koje ću na kraju posložiti na zid u spavaćoj sobi. Počinjem od idućeg tjedna (jer svaka odluka počinje od idućeg nečeg), a ako sam dobro izračunala na kraju bi ih trebalo biti 6. Smatram ovo dobrim treningom za idući, možda vremenski duži, izazov......


3 komentara:

Sara kaže...

Svuđa mi se ideja projekta i držim fige da uspiješ :D
Ne donosim odluke za početak svake godine. Ja nisam na početku, samo nastavljam :D

Suz Ica kaže...

Kod mene je sve isto 1.1 kao i 31.12, nista se ne promeni preko noci :) Veoma mi se dopala ideja pa cu s'nestrpljenjem cekati februar da vidim krajnji rezulat ;)



http://suz-ica.blogspot.com/

Asja kaže...

Sretno s projektom, znam da će ispasti genijalno!