29 siječnja 2014

3. sretni tjedan

Zadnje vrime sam običan instant kakao zamjenila pravim tamnim kakaom koji treba prokuhati u mliku da bi bio fin (a ja mu dodam i malo meda). U sridu sam skužila kako pomišan sa hladnim mlikom radi prave mjehuriće.... Chocolate bubbles!


U četvrtak me krmeljavu i pospanu u rano jutro dočekao ovaj ogromni poljubac na zidu u banji..... (molim vas zanemarite očajne polurazbijene pločice i crne fuge - vječiti problem života u vlažnom razizemlju)


U petak sam dobila mail - mail u kojem me obavještavaju da je nakiTIĆ stigao na odredište i da su njime svi zadovoljni! Svaki takav mail mi izmami osmijeh na lice, uvik i redovito!


U subotu sam napravila odličan doručak koji je ovaj tjedan ponavljan još par puta - na jedno 3-4 dcl mlika ide 1 žlica rižinih, 1 1/2 žlice zobenih pahuljica, 1 žlica griza - to se prokuha, a onda doda pola banane, 2 reda bile čokolade i malo cimeta. Slika nije neka, ali zato doručak stvarno je!


Nedilja je bila gadan dan zbog temperature, glavobolje i muke u želudcu koja me izmrcvarila, ali moja bubica je mene čuvala i u sutradan sam već bila bolje!


U ponedjeljak sam završila trodnevnu avanturu vezivanja gropa odnosno svoje drugo valentinovsko srce zbog čega sam bila jaaako sretna i zadovoljna!


Utorak je kiša padala cili dan. Ciiiiiliiii daaaaan....... Glava je opet tutnjala, bezvoljna sam bila kao i vrime. Jedva sam se uspila natirat izać iz kuće.... a kad sam izašla on se kreveljio i nasmijavo me i podsjetio koliko ga volim!


Eto mog trećeg tjedna.... Vidit ćemo što će ovaj idući donit :)

3 komentara:

Anonimno kaže...

Subota - Pokušala sam neki dan napravit te zobene pahuljice, tj kuhat ih u mlijeku, al nije mi se baš svidjelo :/ ostajem vjerna svojim zobenim u hladnom mlijeku - svi se čude kako to mogu jest :D Trebam probat s bananom kao ti. Sigurno je tad puno boljeg okusa :D
Nedjelja - koje divne oke <3 <3 <3

Radujem se idućem hepi tjednu :))

Tijana

tina.b. kaže...

joooj, ne bi ih ja mogla jesti onako suhe! Ja ih još prokuham minutu-dvi tako da se skroz smekšaju i raspadnu. A ova kombinacija se kuha (očito, zbog griza i rižinih pahuljica), ali možda možeš napraviti i neku hladnu verziju... A okus jest fora radi kombinacije banana, bijele čokolade i cimeta

Unique Hrebina kaže...

ma sve bude dobro, bitno da imaš nekoga ko te voli :) ...a ovo srčeko mi je odlično :)