09 siječnja 2014

Gastro kuTIĆ: Čaj od đumbira i naranče

Zima je kalendarski tu iako temperature to baš i ne potvrđuju. Ipak, možda baš zbog visokih i neprimjerenih temperatura šmrc i apćiha su mi na repeat već danima! Tako sam u potrazi za nekim prirodnim načinom dizanja imuniteta pronašla da je đumbir odličan baš za to (između svega ostalog). Obožavam aromu svježeg đumbira posebno u kombinaciji s narančom (njima često začinim piletinu) pa sam danas sebi napravila fini topli napitak/čaj.


ČAJ OD ĐUMBIRA I NARANČE
(za 1 l napitka)

5-6 kolutića đumbira (2-3 mm debljine)
kora jedne naranče
žličica sušenih cvjetova kadulje*
prstohvat cimeta

U malo više od litre vode stavite koricu naranče i đumbir, kuhajte 10ak min na umjerenoj vatri. Izgasite vatru i u tekućinu dodajte cimet i kaduljine cvjetove. Poklopite i pustite jedno 5-6 min. Procjedite i po želji zasladite medom.


Ovaj omjer đumbira i začina čini zaista finu i nježnu mješavinu, baš idealnu za zimu. Ukoliko želite intezivirati okus đumbira možda bolje da ne stavljate cimet pošto se u ovoj kombinaciji i on osjeti.

* imam sreću da živim na moru i kadulja u nas raste na svakom koraku pa sam cvjetove brala i sušila sama. Vjerujem da ih ima kupiti u specjaliziranim trgovinama, ali ako je ne uspijete naći moram napomenut da okus i aroma nisu toliko slični listu kadulje. Cvjetovi su puno blaži i baš imaju tu neku peludastu aromu, bez imalo gorčine.... Meni osobno je ovaj čaj puuuuno draži od listova kadulje koji zapravo i ne pijem.

Imate li vi neki svoj recept za napitak s đumbirom?

Broj komentara: 5:

Lana kaže...

Probat ću, zvuči mmmmm! Nešto sam se nakačila na čajeve u zadnje vrijeme...

Sara kaže...

Prefino zvuči :D
Ja ove dane kombiniram kamilicu, šipak i zeleni čaj.. svaki dan drugi :D

Klaudiya Ray kaže...

odličan čaj za ove dane :D lp

Suz Ica kaže...

Nedavno sam objavila bas toplu limunadu sa djumbirom koja je fenomenalna...

Asja kaže...

Moram probat, zvuči odlićno!