28 siječnja 2014

NakiTIĆeva dilema

Osim roze ogrlice iz tuTIĆa od neki dan napravila sam još dvije čupave ogrlice od kojih je jedna već odlepršala za Zagreb (što ne znači da je ne mogu napraviti opet u sličnoj verziji).



A probala sam napraviti i narukvicu u obliku pletenica, baš poput onih lančića koje sam nedavno radila, ali moram priznat da nisam baš najoduševljenija rezultatom.... Nisam sigurna zašto točno jer ispala je fino, uredno, ali nešto na njoj mi ne šmeka.... Da li je kombinacija boja preozbiljna, je li stvar u kombinaciji tkanine i lanaca, možda nešto treće - ne znam, ali čini mi se da je to neki komad nakita koji ja osobno ne bi nosila.... i sad imam 'problem' - da li raditi nešto što se možda sviđa drugima, a meni ne? Da pokušam napraviti još jednu u drugoj kombinaciji boja/lanaca? Što vi mislite?

4 komentara:

jednababaroga kaže...

Mozda da napravis malo tanje trakice pa sama narukvica bude tanja. I da je napravis kracu, pa ubacis malo tankog lanca do kopce :). Probaj. Meni je i ovakva lijepa

Maje Zmaje kaže...

ne znam zašto ti se ne sviđa, meni je baš lijepa! kužim da, s obzirom da je kod nas tržište malo, a za slanje van su ipak preskupe poštarine, moraš nekad radit stvari koje i nisu baš po tvom ukusu, ali meni je to nekako jako teško izvedivo, jer nema smisla stvarati nešto što se samoj tebi ne sviđa...tako da, apsolutno kužim dilemu! :) nego, napravi ti koju u drugoj boji, pa ćeš vidjeti, sigurna sam da će ti se svidjeti!;)

Renata kaže...

Moram priznati da ove boje nisu baš po mom ukusu...možda da probaš napravit u nekoj drugoj boji, možda samo da budu dvije pletenice ili jedna šira...inače si je napravila jako lijepo i sviđa mi se koncept narukvice...svakako se poigraj s bojama...:)

Anonimno kaže...

Najviše nosim naušnice, potom lančiće pa tek onda narukvice, ali ove na pletenice su jednostavne, a opet podižu kombinaciju.Siva tunika/ haljina, obične naušnice na iglicu i ovakva plava narukvica i bio bi to dobar outfit.
Nekad treba i pregrmit ako ti se nešto osobno ne sviđa. Ne bih rekla da nisi dala sebe u tu narukvicu a to je jako bitno kod unikatnog nakita. Stoga, glasam da iz zadržiš u svom asortimanu :)

Tijana