21 siječnja 2014

Pletem pletenice

Dugo nisam volila radit lančiće s pletenicama (unatoč činjenici da se svima sviđaju) jer sam muku mučila s pronalaženjem načina kako ugurat tu kopicu materijala u malu kapicu. Zanimljivo koliko pravi 'alat' može napraviti značajnu razliku - u ovom slučaju riječ je o pravoj vrsti kapice! Sad je raditi lančiće puno lakše, a samim time i inspiracija nekako dolazi sama od sebe! Napravila sam 7 komada u 2 dana, a mislim da ću napravit još koji....








...... A možda bi mogla probat napravit i koju narukvicu, hm?! Što vi mislite?


Broj komentara: 9:

Maje Zmaje kaže...

Divni su, svaki na svoj način, ali meni osobno Regoč i Stribor imaju najljepše boje! Jako si ti to lijepo! ;)

naldor kaže...

bas su lijepi! ja ih volim raditi, opcenito ogrlice od tkanine , jer sam alergicna na skoro sve, pa takve radim ponajvise za sebe :)) nisam koristila ove kapice vec one stiskace ravne sa zubicima ... u njih legne tkanina super

Dada kaže...

Toliko su mi lijepe da ne mogu izdvojiti samo jednu <3

Asja kaže...

super su, super su, pogotovo medo brundo!

Klaudiya Ray kaže...

wow, baš su divni svaki na svoj način.. ja nisam još ni pokušavala pravit iako mi se veoma dopadaju..pa pokušaj i narukvice, meni se sviđa sve na taj način :D lp

Martina Visnjic art kaže...

Predivni su, predivne boje!

Unique Hrebina kaže...

svi su mi lijepi al Zlatokosa i Kosjenka nekak posebno :) baš zgodno da si im dala tak bajkovita imena :)

Renata kaže...

Odlične ogrilce...:)
Mislim da bi i narukvice bile fora...

Vessna kaže...

meni su ove predobre, mnogo mi se sviđaju :) super su i za zimiu a biće dobre i za leto :D