14 siječnja 2014

Prvih 7 sretnih dana

Blog je misto za mene, za mojih 5 minuta u danu..... ali blog je i misto za mojih dobrih 5 minuta u danu jer kad sam loše volje rijetko sjednem za kompjuter i pišem. Razmišljala sam da li je zbog toga blog neka polulažna slika mene, jer, ne mogu bit uvik dobre volje, prštat od energije i biti kreativna..... ili mogu?

Prije 7 dana Kate je na Facebook stavila link jedne stranice koji me zaintrigiro i natiro da se na njega vraćam taj isti dan čak 3 puta. Prvi put sam otišla s namjerom da vidim o čemu se tu radi. Drugi put s namjerom da se registriram, tek treći put sam to konačno i napravila. Zanima vas o čemu se radi?
O 100 sretnih dana!

Svi mi imamo svoje mušice, a mene moje nekad znaju odvuć u krajnje sivilo. Ne znam kako me doživljavate vi koji redovito pratite moje postove, ali ono što ne pokazujem tu na blogu je da nerijetko koketiram s pesimizmom . Svim silama se trudim to prominit na sebi i sustavno već dugo radim na tome (iako stanje u državi ni malo ne pomaže i često zbog istog imam osjećaj nemoći, vjerujem kao i velika većina vas). Težak je to proces jer ima momenata kad se osjećam k'o da idem protiv sebe i svoje naravi.... ali, iskreno mislim da se optimizam ipak može naučiti! Priključit se projektu '100 sretnih dana' za mene je upravo to - to! Pokušaj borbe protiv pesimizma i općeg gunđanja i mrkećanja kojima se odaje 90% Hrvata. Radi se o projektu koji bi trebao pojedinca potaknuti za fotoaparatom/mobitelom zabilježi jednu stvar koja ga je taj dan razveselila i tako 100 dana za redom. Poanta nije u kvaliteti fotografije ili nekakvom natjecanju čiji je momenat bolji već je poanta u tome da se osvjestimo i shvatimo da veselje može biti i u sitnicama - one čine dobar dan! 100 dana za redom naći razlog za smješak činilo mi se izazovom koji je idealan za mene.... Krenila sam odmah, isti dan!

Evo mojih prvih 7 razloga za (o)smijeh......


Na stranici projekta stoji da čak 71% ljudi ne dovrši ovaj izazov navodeći nedostatak vrimena kao glavni razlog odustajanja. Nije li to tužno?!

P.S. Upravo sam saznala da moj novi mobitel mora ići na popravak (već?!) tako da ću projekt jedno 20ak dana morat bilježit fotoaparatom. Zna li netko postoji li mogućnost stavljati fotke na Instagram preko kompjutera (zamjenski mob će biti vjerojatno bez mogućnosti spajanja na internet)?

Broj komentara: 12:

Asja kaže...

Projekt je genijalan, svima bi nam dobro došla doza optimizma!

Renata kaže...

Ovo je stvarno dobra ideja, pogotovo za ova naša sumorna vremena...Ja sam inače prilično optimistična osoba, pokušavam od sebe otjerati sav negativizam koliko god mogu...jedna od stvari koja mi tu pomaže je da uopće ne gledam tv, pogotovo ne vijesti, jedino zanimljive dokumentarce, neki dobar film i naravno crtiće sa svojim curama...

Martina Visnjic art kaže...

Super projekat. Evo i ja ću se prijaviti. Neću dozvoliti da uđem u onih 71%. :D

Klaudiya Ray kaže...

odličan projekat, no ja sam veoma optimistična osoba stoga nemogu poćeti sa nečim što već imam... svaki novi dan je za mene nova nada..živim iz dana u dan jer svaki dan je poseban po nečemu..bilo to da je neka pjesma na radiju ( to nemožemo slikati) , bilo to da je osmijeh na dječjem licu ili nešto treće--uvijek ima nešto ali samo će neki to prepoznati..
Sretno sa izazovom , i budi tako svaki dan optimističnija, sve onda ljepše izgleda :D

Anonimno kaže...

http://gramblr.com/uploader/ probaj preko ovoga uploadati slike na instagram preko PC-a ;)

Milica kaže...

Svidja mi se ovo, bas je super projekat, definitivno cu i ja ovo uraditi.. :)

Ružica Lucević kaže...

To je za mene...

:-)

Ružica Lucević kaže...

Može i više od jedne fotke ili može biti i samo jedna ili...

Suz Ica kaže...

Pre nekoliko dana sam došla na skoro istu ideju pa sam počela na svom instagram profilu objavljivati dnevno po fotografiju koja me je taj dan učinila srećnom, plan je bio da to radim narednih 7 dana, ali posle ovog saznanja definitivno ću probati da traje duže u nadi da ću dogurati do svih 100.

Sara kaže...

Sviđa mi se projekt :D
Dvoumim se, ne znam bih li radila projekt za sebe preko bloga ili baš preko te stranice i instagrama.. još ću razmisliti :)
Ali ideja je odlična, svi žive užurbano i zaborave opažati sitnice koje su bitne, koje nas čine sretnima :)

Livada kaže...

Joj dobro si me sjetila, nisam danas ništa slikala :D Idem odma.
Baš su ti happy ove fotkice :)

tina.b. kaže...

Renata, da, i ja se povodim tom logikom i često to i sama radim, samo, ponekad radi tog istog izbjegavanja imam osjećaj da guram glavu u pijesak i da na neki način bježim od problema. U zadnje vrijeme sam se aktivirala u jednoj udruzi u mom mjestu i konačno osjećam da radim nešto što može utjecati na zajedničko bolje sutra i to mi uljeva optimizam!

Ružica - nisam sigurna, možda možeš i više fotki stavljati :)

Sara - da, i ja sam se dvoumila oko iste stvari, ali ova varijnta djeljenja preko instagrama mi je na kraju ipak jednostavnija, a opet obvezujuća pa sam se odlučila ipak službeno i registrirati.

Anonimo - hvala na linku, isprobala sam ga i radi :)