15 siječnja 2014

Tko o čemu - ja o torbicama!


Zarazila sam se totalno! Zapravo, svaki dan se suzdržavam i nastojim odraditi poslove koji me čekaju, ali ona mašina mi iza leđa sve nešto šapuće, maše, daje migove, bocka.... a materijali oko mene ko da plešu, skakuču i svaki viče 'pick me, pick me'! Tako to otprilike izgleda u mojoj glavi kad pođem u radnu sobu.....

I stvarno, svi oni komadići tkanina i restlovi koji već dugo čame, ali znaju da će bit iskorišteni, su konačno našli svoj životni cilj - biti torbica! Pa kako da ja sad ne provedem sate i sate ispred mašine i ne sašijem još koju!? A još sam k tome kupila i flizelin!





Broj komentara: 5:

Martina Visnjic art kaže...

Ma preslatke su!

Drangulije kaže...

MAaaa, skroz su tvoje :) mislim, prepoznatljiv je rad.

Unique Hrebina kaže...

jako su slatke :)

Katarina Bulut Čolaković kaže...

Prekrasne su, zaista!

Asja kaže...

svaka je predivna na svoj način!