17 siječnja 2014

TuTIĆ: 1. valentinovsko srce


Ovu sliku sam pronašla u bespućima Inetrneta prije ko zna koliko vrimena. Ali u natpis sam se zaljubila i odlučila da ću kad tad isprobati tehniku! Činilo mi se dobrom idejom da prvi pokušaj bude jedno srce iz valentinovskog projekta.*
Na netu ima dosta ovakvih i sličnih natpisa, ali nisam baš naletila na tutorijal..... Možda za njim i nema potrebe pošto su koraci poprilično jednostavni i sami po sebi logični, ali eto, ja sam ipak fotografirala korak po korak proces izrade pa možda nekome i posluži kao orjentir ili pomoć :)

Ovaj put ću izostavit tekst pošto su fotke same po sebi poprilično jasne. Ipak, ako nekome nešto nije jasno može ostaviti pitanje u komentarima ispod posta!


Dvoumila sam se da li da bojam srce ili ne i još uvik nisam sigurna jesam li to trebala napravit. Krivo mi je što nisam cilu podlogu prvo obojala u bijelo pa tek onda radila ostale korake. Na biloj podlozi bi konac više dolazio do izražaja..... Što vi mislite, jesam li pogriješila što sam ga bojala?

* Kad smo kod mog projekta, samo da kažem da sam imala ideju kako bi trebalo izgledati prvo srce (koje sam, btw, bila 'dužna' napraviti prošli tjedan). Za realizaciju te ideje mi je bila potrebna pomoć mog dragog, ali pošto on već 10ak dana za redom radi po 10 sati dnevno ne mogu ga još tlačit mojim mušicama onda sam izradu tog srca ostavila za idući tjedan.

Broj komentara: 14:

Maje Zmaje kaže...

Super je tutić i baš dobro izgleda ovako obojeno! Mislim da nisi fulala! Fora mi je taj string art, mogućnosti su beskrajne! :)

Renata kaže...

Baš je fora ovo tvoje srce...ima taj romantično starinski štih...:)

Sara kaže...

Odlično je srčeko! I meni se sviđa takav način izrađivanja, ali još nisam smislila što bih i kako bih :D
Ali budem :D

Klaudiya Ray kaže...

predivno je ispalo :D lp

Teta Logopedica kaže...

i meni je ova slika sa slovima genijalna, kao i ostatak kuce te obitelji, uostalom kao i blog cure/žene koja ga piše. A tvoje srce - ispalo divno kao i sve :)

Asja kaže...

srce je ispalo fenomenalno, super što si ga pofarbala u bijelo, dobila si veći kontrast i srce je došlo više so izražaja- savršeno!

Drangulije kaže...

Varijacije na temu su bezbrojne, tako da, sledeći put možeš da pokušaš i obojiti prvo podlogu :D pa da vidiš da li si sada bila u pravu, ili pak ne :)

Martina Visnjic art kaže...

Jasno da jasnije nemože biti, predivno. Meni se sviđa što si istaknula srce bijelom bojom.

What's for dessert? kaže...

Prekrasno izgleda!

Suz Ica kaže...

Odlicno izgleda.

Unique Hrebina kaže...

odlično... na sličan sam način davnih dana jednom tigru kojeg sam naslikala dodala brkove :)

tina.b. kaže...

Teta Logopedica - meni je ta slika spremljena na kompu već neko vrime, pojma nemam odakle sam je skinila. Ako imaš link bloga ostavi u komentaru pa ću ubacit link u post :)

anam-art kaže...

Super je,i ja sam se okusala...imate tutorijale na yootube-u super pokazano :)

anam-art kaže...

Super je,i ja sam se okusala...imate tutorijale na yootube-u super pokazano :)