23 siječnja 2014

TuTIĆ: čupave ogrlice od ostataka tkanine

Radila sam lančiće-pletenice neki dan i ostalo mi je nešto trakica koje mi je bilo žao bacit. Znala sam da ću ih kad tad za nešto iskoristiti.... prvo sam mislila napraviti narukvicu (probala sam jednu, ali nisam baš nešto oduševljena, moram ih još malo doradit), ali onda mi je sinula ideja i odlučih napravit čupavi lančić....


Evo foto tuTIĆa ako se i sami odlučite okušati u izradi (postupak je dosta jednostavan, a i detaljno fotografiran pa smatram da nema smisla pisati tekst i dodatno objašnjavati ono što je na fotkama poprilično jasno - ipak, ako nekome negdje zapne slobodno mi pišite na mail ili ostavite pitanje u komentarima ispod posta):










Možda samo da ovdje nadodam da sam ove privjeske naknadno ugurala između gropova (čvorova) - vi to možete napraviti i prije, u fazi vezivanja gropova.




Broj komentara: 6:

Svashtaonica kaže...

Uvijek sam za reciklažu!:-) A ovo je zaista jednostavno za napraviti..i jako efektno izgleda! Divno! :-)

Asja kaže...

prekrasno i maštovito!

Drangulije kaže...

Nisam mogla a da ne primetim "smajlića" od žice, s početka. :)

Inače, ja sa ovim ostacima tkam stazice ;) a možda, pošto si već sposobna za sve i svašta možeš i ti!
Mislim da bi bili zanimljivi i tkani podmetači. Mali ram-ić sa ekserima, namotaš osnovu i vežeš čvoriće :D
Eee, sada... koliko jke praktično za čaše i šolje, to je drugo :D
/sada sam se i ja inspirisala :D/

tina.b. kaže...

Hvala curke :)

Biljana - bravo, bravo, bravo - dala si mi ideju, napravit ću jedno valentinovsko srce na ovaj način! Jeej! Fala ti :*
e, i ja sam skužila smajlića i to tek na fotkama :)

MICE TORBICE kaže...

Preslatko..uvijek me iznova oduševljavaš ...ljub ljub ♥

Drangulije kaže...

:) drago mi je da si i sama odlučila isprobati :) čekam rezultate.