26 veljače 2014

1. čajna razmjena

Moja ljubav prema čajevima je nešto što se počelo događati nedavno i vrlo spontano... Odnos je to u kojem je sve još novo, uzbudljivo, ali još puno toga tek čeka da bude istraženo.

Baš to novo i uzbudljivo me pogurkalo da se prijavim grupi na Facebooku 'Dobri čajevi - razmjene i druženja' i priključim razmjeni u veljači. U ovoj grupici članovi, osim što  virtualno međusobno izmjenjuju razmišljanja i dojmove koje su neki od čajeva na njih ostavili tako u stvarnom svijetu zapravo i razmjenjuju čajeve. Pravila sudjelovanja su jednostavna: početkom svakog mjeseca (do 10og u mj.) traju prijave, nakon koje se sastavi popis. Ja čaj šaljem onome tko je iza mene na listi, a dobijem čaj od onoga tko je ispred mene. Poanta nije u nekim ekstra, egzotičnim ili skupim vrstama čajeva već je poanta u druženju, stvaranju novih prijateljstava i lipih trenutaka u životu. A onaj trenutak kad ti poštar uruči pošiljku zaista je super!

Pa evo kako sam upakirala i što sam poslala poslala Dragani, osobi iza mene na listi za veljaču....

U Bauhausu sam nedavno za nekih 40ak kn kupila veliku rolu predivnog čvrstog recikliranog papira od kojeg sam naumila raditi kuvertice.  U kuverte ću staviti filtar vrećice u koje ću puniti rifuzni čaj. Za početak je valjalo uzeti mire filter vrećice i nadodati po 2 cm širine sa svake strane.


Visinu sam odredila također po filtar vrećici. Na vrhu sam označila jednakokračan trokut s kojim ću zatvarati kuvertu.


 Izrezala sam sve kartone i male trakice s kojima ću kasnije zatvarati kuverte.


Bočne stranice sam prošila na mašinu, crvenim koncem.


Sada kada su kuvertice gotove odlučila sam napraviti i markice za njih.... Konačno zgodna prilika za iskoristiti nove pečate.
 

Eto ga, pakiranje je gotovo....

S obzirom da mi je ovo prva razmjena odlučila sam Dragani poslati sve odreda domaće čajeve koje je brala i sušila mama od dragog. Našla se tu domaća menta, cvjetovi kadulje, popunac (majčina dušica), gospina trava i jedna moja kombinacija biljčica za miran san :)


Na svaki paketić sam stavila ceduljicu sa  malim natuknicama o blagodatima pojedinih čajeva.... Iskreno, ja te čajeve pijem skoro svaki dan i fini su mi, bez obzira da li su ljekoviti ili ne :)


A od Kristine, osobe prije mene na listi za veljaču, dobila sam danas prekrasan i mirišljav paketić! (pogodite što je išlo na instagram za 100 happy days projekt ?!) I to sve odreda okusi koje nisam probala ranije....


Jedva čekam probati ovog mačka u čizmama! Kao da je znala da (u zadnje vrime posebno) volim crni čaj..... njega ostavljam za jutro, a danas sam se odlučila, po Kristininoj preporuci, za Rooibos čaj s vanilijom! Prekrasan, lagan i mirišljav, taman da začini dobar dan!


Hvala Kristini još jednom na prekrasnoma paketiću.... A do iduće razmjene u ožujku idem istraživati nove arome i okuse!

Broj komentara: 10:

Klaudiya Ray kaže...

ma divvno i izuzetno za druženje i razmjenu, super si se dosjetila za pakiranje i odlične čajeve si dobila..
A rooibos čaj obožavam :D
lp

Branka kaže...

Divna ideja. S toliko pažnje pakirani čajevi, kad se piju zaista imaš društvo osobe koja je miksala/pakirala. :)

VertigoKris kaže...

I jos si jela keks uz njega ;) poslusala si me! Kako si kreativno upakovala cajeve, sa toliko ljubavi- divota!

Misty kaže...

Ne znam koji su ljepši, ove koje si ti slala ili ove koje si dobila :)

Marina kaže...

Ajme ajme ajme, kako si ti to savršeno napravila! Ja sam isto velika ljubiteljica čajeva <3

Maje Zmaje kaže...

preslatko pakiranje, stvarno si si dala truda! mogu misliti kakvo je to veselje kada ti poštar donese ovakav divan i mirisni paketić!

Heklerka kaže...

Joj, oduševljena sam kako si spakovala sve! Meni bi bilo žao da otpakujem te divotice, samo bih ih gledala po ceo dan. :D

Villa-loredana kaže...

Pakranje je savršeno.Uživaj u svim aromama čajeva. Pozdrav. Loredana.

Drangulije kaže...

Lepo pakovanje za čajeve. Onako, baš u tvom stilu :)

kris kaže...

ovo je super! ja sam se isto ukljucila od ozujka i jedva cekam razmjenu! :) kod vas nekoliko blogerica sam i otkrila ovu ideju i odusevile ste me!