03 veljače 2014

3. Valentinovsko doodle srce

Volim črčkarije.... Znate, dok pričate na telefon i imate olovku u ruci pa onda radite cvjetiće, srdašca, svakakve iskrivljene i 'pravilne' linije..... Tako mi je palo na pamet da bi jedno valentinovsko srce mogla napraviti u tom điru. Uzela sam jedno platno koje me već dugo čeka u ormaru i crnim permanentnim flomasterima 'ubila' jedno 2-3 ure vrimena!


Zadovoljna sam rezultatom iako je to daleko od nekakvog mog pojma umjetnosti... ovo je meni za dušu, ništa više od toga.....


Broj komentara: 6:

Asja kaže...

Prekrasno je!

Unique Hrebina kaže...

super si to načrčkala... ne budeš doala nikaj bojice?

Suz Ica kaže...

Super je :)

Renata kaže...

Predobro!:)

Drangulije kaže...

Odlično je :)

Angie kaže...

Predobro je ... obožavam te doodle fore!