06 veljače 2014

4 dana do rođendana

Znate li da se uskoro bliži nakiTIĆev blogorođendan? Već 4 godine zapisujem svoje misli, bilježim projekte, pokazujem radove i uživam družeći se sa svima vama koji me pratite i čitate! Kad sam krenula s pisanjem pojma nisam imala da će se to razviti u laganu ovisnost i/ili potrebu i da ću zaista u tome toliko uživati. Čudni su blogoputevi....

S obzirom da bez vas ne bi bilo ni mene odlučila sam vas do blogorođendana koji je 9.2. svaki dan darovati s jednom sitnicom! Jedan poklon za svaku godinu pisanja....

Znači, vrlo jednostavno, ostavite komentar s kontakt podacima u postu (ako želite, možete i dijeliti post na Facebooku ili na svom blogu). Prijaviti se možete do ponoć, a iduće jutro izvlačim dobitnika! I tako 4 dana za redom!

S obzirom da je cijela priča s nakiTIĆem počela s jednim naušnicama tako će i ovo darivanje krenuti baš s njima....


Good luck!

P.S. Da napomenem da u mjesecu ljubavi za svaku narudžbu preko 150 kn dobivate par štipalTIĆa, a preko 200 kn i besplatnu poštarinu!


Broj komentara: 9:

Branka kaže...

Čestitke na 4. rođendanu. Hoće to hoće...pretvoriti se u ovisnost ;) Ali svakako pozitivnu ovisnost. Užitak je čitati postove i vidjeti realizaciju kreativnih ideja. Samo tako nastavite. :)

Ruža kaže...

Draga vlasnice Nakitića, od srca ti čestitam na tvom opusu ;) Otvorim i pročitam gotovo svaki post, a započeh tako prije više od godinu dana-u nekim mojim radovima za privatnu publiku dala si mi inspiraciju. Lajkam tvoj stil i stil tvojih uradaka, lajkam na kvadrat ono tvoje crno, četveronožno čupavo stvorenje koje tu i tamo osvane na fotkama. :) Pseto je zakon! Sve uz svemu samo iz posebne i lijepe duše mogu proizaći takvi uratci! Samo tako nastavi! :)

Suz Ica kaže...

Kako je slavlje već počelo red je da čestitam rođendan, da ti poželim da ih slaviš još mnogo, mnogo i da budeš kreativna kao i do sad :)

Heklerka kaže...

Ih, samo što sam otkrila blog, a ono rođendan! ^_^

Srećan rođendan, neka je blog živ i zdrav još najmanje 40 godina! :)

Klaudiya Ray kaže...

sretan ti blogorođendan i da ih ima još mnogo..lp
klaudija

Drangulije kaže...

Sretan blogorođendan :D I da ti nama još 100 godina bila ovako kreativna i uspešna!
Lep pozdrav!

tina kaže...

započeli smo sa bloganjem iste godine u samo par dana razlike. sretan blogrođendan!

tina kaže...

započeli smo sa bloganjem iste godine u samo par dana razlike. sretan blogrođendan!

tina.b. kaže...

Hvala vam cure na prekrasnim ričima.... zaista ste mi ulipšale dan!