09 veljače 2014

4. Rođendan!

Danas je poseban dan, danas moj blog slavi rođendan :) 
Zbog toga je i darivanje posebno...... Onaj koga random.org izabere moći će sam birati svoj poklon - bilo što iz DOSTUPNOG nakiTIĆeva izloga! Lančić, prsten, štipalTIĆe ili ključno mjesto....vaša je odluka!

Pravila za blogere su iduća:


- podijeliti link posta na svom blogu 
- ostaviti komentar u kojem ćete napisati što vam se najviše sviđa kod nakiTIĆa zajedno sa svojim podacima

Sudjelovati možete i na nakiTIĆevoj Facebook straniti i tako si povećati šanse za dobitak.


Sretno svima :)

Broj komentara: 10:

Sonaj kaže...

Sretan ti blogorođendan :))))

Moj favorit je broš "Balbaltazar" i neka nam tvoj blogić objavi još puuuno ovako lipih stvari:)
Sonja Kovač
Dravska 9 Sarvaš
31 000 Osijek

Anonimno kaže...

Happy birthday!!!ko bi reko da je već toliko proslo....sritno i dalje!;-) Želje

What's for dessert? kaže...

Sretan blogorođendan! Želim ti još puno kreativnih radova i postova!

tina kaže...

Sretan blog rođendan. Meni je bro frogy najdrazi <3

Branka kaže...

Sretan 4!
Ogrlice čupavice moj su favorit.

Teta Logopedica kaže...

Draga Tina, sretan blogorođendan :) radujem se idućim godinama prepunih tvojih kreativnih postova!!

Anonimno kaže...

Sretan 4 rođendan :) :) :) i još puno puno bloganja ...a stvarno neznam što bi odvojila da mi se najviše sviđa kad je sve super...kad bi osvojila, nešto po vašem odabiru pa bi bilo pravo iznenađenje <3

ana@carpe_diem kaže...

Sretan rođendan nakiTIĆu, i još puuuuno lijepih i inspirativnih radova!

Vanja Kefurt kaže...

Divne stvari radite! Svaka čast! :)

Ružica Lucević kaže...

Sretan rođendan Tina! Od srca želimo puno kreativnosti i sretnih dana u još jednoj godini ovog vedrog i prelijepog akitića! Pozdrav!