05 veljače 2014

4. Sretni tjedan

Već!! A izuzmemo li kišu (koja je OPET natopila većinu tjedna) ovaj je bio dobar! Puno sitnica i malih stvari koje bi možda i zaboravila da ih nisam bilježila.....

U sridu sam napravila đir do Dubrovnika, da, čekala sam pregled jedno sat i po, ali ako to zaboravim bio je fin dan - kavica s dijelom obitelji, pizza s najboljom prijateljicom  i ovaj set pečata u Kiku za 17 kn.


U četvrtak je on probao tajice koje će bit sastavni dio obleke za maškare i taman su mu! Jeeej.... Btw, nije slučajno da svi prinčevi iz bajki koji osvajaju djeve nose tajice! Hihihihi.....


U petak sam bila kenjkava.... Kiša je doslovce padala cili cilcati dan i već sam počela osjećat da mi lišajevi izlaze po tijelu i da ću puknit od vlage u zraku. Al' on me nekako smiri.....


Subota je bila dobar dan, a završila je u ugodnom društvu i s (malo previše) dobre klope.... Al' od ovog tjedna opet vježbam pa nema veze....


Još jedno kišno popodne, k tome nedjeljno, bilo je idealno za crtkarije.... Treće valentinovsko srce - done!


Ponedjeljak je začinila brojka fanova na nakiTIĆevoj Facebook stranici koja je konačno prešla 3000 i to za jedan lajk :) Nemate pojma kako sam ponosna na svaki (lajk)!


Utorak u jutro A. je morao rano ustati, a meni su društvo radile sovice na mojoj novoj pidžami koju sam u ponedjeljak dobila na poklon i koja je btw savršena! I koja mi je razvukla veeeliki osmijeh jer je savršena! Jesam li rekla da je savršena?! Pa ima brdo šarenih sovica na sebi, kako ne bi bila savršena!?


Srida.... još jedan kišni dan. Mislim da stvarno ne mogu više podnit ni jedno sivo jutro, ni jedno kišno popodne, ni jednu hladnu noć.... Odbijam virovat u prognozu na mobu po kojoj je cijeli idući tjedan upravo takav..... :( Iako, grubo vrime ima jednu pozitivnu stranu - intenzivne boje i zanimljive oblake!


1 komentar:

Drangulije kaže...

Zadnja fotka mi je baš, baš DIVNA!