11 veljače 2014

4. valentinovsko srce.... Majčica priroda zna najbolje!

I zaista zna.....


Tetivika je korov, i zaista je. Ali taj korov ima prekranso lišće, zaista ima. To prekrasno lišće ima oblik srdašaca pa kad zimi šetate po svojoj omiljenoj šumskoj stazi bacite oko među lišće, sigurna sam da ćete pronaći najsavršenija srca ikad, zaista hoćete!

Tetivika, kad je zelena ima s donje strane listića male bodlje no kad listovi otpadnu i kad se sasuši te bodlje također otpadnu ili nestanu ili se smekšaju (uglavnom ne bi se trebali ubosti). Sam sasušen list ima izgled kože, a jednako je i elastičan.

Evo kako sam ja svoje lisTIĆe skockala!








Naknadno sam mat bezbojnim lakom sve skupa posprejala da dodatno zaštitim lišće. Ma zar nisu savršenog oblika?




Može li jednostavnije od ovog?!

Broj komentara: 7:

Asja kaže...

zaista su savršena srca!

tina kaže...

prekrasno!

Drangulije kaže...

Svaka čast, kako ti sve nađeš i iskoristiš.

Suz Ica kaže...

Lepo, prelepo ;)

What's for dessert? kaže...

Wow, prekrasno!

Anonimno kaže...

Ova drvena podloga, ovako pofarbana <3 predivno, a srca su stvarno savršena!

Tijana

Maje Zmaje kaže...

divna su srca i super izgledaju na podlozi! savršena kombinacija boja! ja osobno nikad nisam vidjela tetiviku, ali u prirodi stvarno ima divnih oblika, pa i srca! :)