12 veljače 2014

5. sretni tjedan

Dani prolaze, svaki se čini isti - kiša, magla, zraci sunca tek u minimalnim dozama čisto da svi skupa ne poludimo! Bio je neki mušićav tjedan i moram priznat da su mi ovaj tjedan sretne slike bile pravi izazov, prvi put od kad sam se priključila projektu 100happydays.

Srida - rijedak trenutak bez kiše i šetnja u sumrak.... Boje na nebu su bile fantastične....


Iako sam u sridu jedno 100 puta ponovila kako ću poludit radi vrimena i četvrtak je osvanuo isti.... onda sam još jedno 50 puta ponovila kako ću poludit radi vrimena i gle čuda, popodne se nebo smilovalo i iako je već bilo kasno za sunce ipak je malo odahnulo onom finom, svijetlom nijansom plave. I prestalo je puhat....


Petak je osvanuo vedar i ja skupa s njim.... Došle su nove tajice pa sam ih prošetala..... Njih i mog Miška koji se ponaša kao gospodin i sidi na klupi, ne pored nogu kao i inače....


Zamislite, u nedilju opet kiša!? Besposličarenje i prčkanje po mobitelu je urodilo skidanjem nekoliko aplikacija za uređivanje fotki pa će one iduće na Instagramu vjerojatno bit sa slovima, srcima i ostalim glupostima. Razveselile su me sve te neke opcije (iako se one baš fora plaćaju).


U nedilju je uz čokoladni muffin proslavljen 4. rođendan bloga....


Ponedjeljak se hvatam u koštac s izradom tutua. Nakon 3 prethodna pokušaja i svih silnih grešaka konačno uspijevam napraviti prvi kojim sam zadovoljna i za koji mi nije tribalo strašno puno vrimena.... Budi u meni nadu da ću ostale relativno brzo završiti (moram ih napraviti još 6-7 komada)


Jučer je bio težak i mučan dan i jedino što me razveselilo jest nova mješavina čaja koju sam sama izmislila - korica domaćeg mirišljavog limuna (žao mi je, ali neusporediv je s kupovnim), cvit hibiskusa i komadić vanilije (štapić, ne aroma). Lagan i mirišljav..... Baš mi je fino legao i malo me utješio....



Ne znam vidi li se (?!) ali užasan sam meteoropat, južina me satrala ovaj tjedan..... Prognoza konačno izgleda malo bolje.... Nadam se i svim unutarnjim silama virujem da je točna..... jer i ja ću bit bolje čim zasja sunce dva dana za redom!

ps. Još jedno srce je gotovo, drugo je u procesu izrade i onda mi ostaje još jedno. Sutra sam na putu tako da ću zadnje morati raditi na samo Valentinovo! Fuf, valjda ću stići :)

2 komentara:

Klaudiya Ray kaže...

oraspoložila si me slikama na ovo ružno vrijeme i sama sam veliki metereopat, kod nas bila i poplava ali eto-izdržalo se, nadam se sutra suncu..
Sretno sa srčekima..
lp Klaudija

Asja kaže...

baš volim ove tvoje sretne postove! i ja sam teški meteoropat , već me danima boli glava :(