26 veljače 2014

7. sretni tjedan - na pola puta

Danas sam točno na 50. danu 100 happy days projekta i jako sam sretna jer mi ide za rukom svaki dan pronaći sitnicu koja mi izmami osmijeh. Po tradiciji pesimist, ali optimist wannabe svakako da sam ponosna na samu sebe jer, virujte mi, prošlih dana je bilo malo teže nego inače pronaći razloge za osmijeh!

Znate onaj trenutak kad vam se upali lampica, a onda onaj iza toga 'kako se toga nisam sjetila ranije?!' trenutak - e, ta dva sam imala u sridu - izvadila sam i oprala male teglice, optiruala im poklopce i u njih posložila silne privješčiće koji su se motali svuda po radnom stolu i stvarali nered.


Četvrtak, ah četvrtak, volila bi da se ne ponovi...... dižem se ranije nego inače i radim samoj sebi utješan doručak; finske palačinke s pireom od jabuka! I jesu mi izmamile osmijeh, ali kasnije sam imala grižnju savjesti jer sam ih pojela previše :)


U petak sam dovršavala jedan projekTIĆ o kojem ću vam pisati idući tjedan, a čijim rezultatom sam jako, jako, jako zadovoljna i sva ta situacija oko tog projekta me uveseljava svaki dan - razlog zbog kojeg se osjećam dobro i korisno!


Kao dio svog tog projekta su i dječje radionice na kojima sam zajedno s drugim tetama pomagala djeci da naprave svoje maske za karneval! Što nisu slatki?!


Nedjelja je bila rezervirana za pokladno glupiranje i paradiranje! Puno smijeha za jedno jutro.....


Nema sretnog tjedna u kojem ona nije na bar jednoj fotografiji..... A ovo joj je nova fora kad joj dosadi čekat me ili kad je puno nepoznatih ljudi oko nje.... Psi su zakon :)


A jučer smo konačno uspili uhvatit 2 sata samo za sebe.... na brzinu sam nas spakirala za piknik..... uspili smo upit malo sunčevih zraka, a i ubrali smo prvu turu šparoga i kuka!


Eto ga, moj 7. sretni tjedan..... prošao je i on! A idućem se stvarno veselim i jedva čekam da vam otkrijem projekt koji sam gore spominjala i sve vezano za njega :)

p.s. sve slike su i na nakiTIĆevom Instagramu

4 komentara:

Maje Zmaje kaže...

a nemožeš nas tako opet držat u neizvjesnosti kao onda sa onim loncima! nije fer! ;)

Drangulije kaže...

:) Uhvatila sam sebe kako svaki dan se bar JEDNOM nasmejem, onako od srca :) Tako da, nije još uvek tako loše.
Mada, na žalost, opšte je stanje takvo da više nego žalosno.

Pohvale za fotografije! Posebno mi se dopala kuca :) I moj ima slične fazone kao i tvoja (a ako se sećaš još davno smo zaključili da dosta liče :) izgleda da nije samo do fizičkog izgleda) i svaki put me oduševi sa tim fazonima! Ne znam gde ih samo pokupi! :P

tina kaže...

100 sretnih dana? meni to zvući kao nemoguća misija,mislim da bi počela kao i sve a stala odmah na početku

Asja kaže...

nek se samo množe sretni dani i nek ih bude bar 50x50 u i onda još toliko :)