24 veljače 2014

7. valentinovsko srce

Da konačno privedem valentinovsku priču kraju donosim vam posljednje, 7. srce i to u tuTIĆ verziji :)


Slike su jasne pa neću puno pisati....


Bilo bi efektnije da sam imala one lipše manje lampice, gušće raspoređene i na bilom kabelu.... ali, poslužile su i ove koje sam izvadila iz kutije s Božićnim ukrasima :)

Dragi je za sada napravio njihov raspored poviše kreveta, a ja još nisam sigurna hoće li se on minjati ili ne.... ali, neko vrime će sigurno ostati ovakav kakav je! Možda mu, kad me ulovi inspiracija, nadodam još koje srce čisto eto, da ne bude dosadno!


Što vam se čini od krajnjeg rezultala mog projekTIĆa.... zadovoljne?

Broj komentara: 6:

Drangulije kaže...

:) super!

Renata kaže...

Izgleda odlično!:)I baš romantično!

Maje Zmaje kaže...

ijao pa ovo mi je najdraže od svih! odlično izgledaju tako svi skupa! bravo! :)

ana@carpe_diem kaže...

Tina, ovaj gif je prepredobar!
srce ti je odlično ispalo, mjesto di ste ga stavili je isto odlično! i ova pusta srca okolo :)
srca nikad dovoljno <3

Svashtaonica kaže...

..i više nego zadovoljna! :-) Predivno!

Heklerka kaže...

Prelepo je! <3