04 veljače 2014

Dječje ogrlice

Nedavno sam imala narudžbu za jedan dječji lančić - dobila sam potpuno slobodne ruke i što se boja i oblika tiče, jedini uvjet koji sam morala ispuniti jest da curica može sama sebi staviti i skinuti lančić. Pošto je mama za sebe naručila pletenicu - lančić odlučih nešto slično napraviti i za njezinu curicu.... Trakice su mi se činile idealnim - fine, mekane i rastezljive, još jedan Hello Kitty botunić i voila!


Kad sam završila tu napravila sam još tri na sličnu foru!




Moram priznat da su mi lančići za curice totalno fora.... iako, nisam nikad mislila da bi to djeci moglo bit zanimljivo i da nisam imala tu narudžbu vjerojatno mi samoj njihova izrada nikad ne bi pala na pamet! Ha... Što vi mame kažete - bi li vaše curice nosile ove ogrlice?

2 komentara:

Maje Zmaje kaže...

nekad mi je stvarno drago što imam malog mužjaka jer bi da imam curicu bila u ozbiljnim financijskim problemima! jako su slatke! :)

Renata kaže...

Moja mlađa curka obožava narukvice, lančiće i prstene (ima i malu Hello Kitty torbicu koju ne skida sa sebe)...šta reć žensko u pravom smislu te riječi:)...ali starija nije za kićenje...tak da sve ovisi...
Što se tiče tvojih ogrlica mislim da bi ih poželjela svaka mala šminkerica...:))