21 veljače 2014

Gastro kuTIĆ: puding u kućnoj izradi

Već dugo mjerkam i gledam da napravim homemade puding. Na nekoliko blogova (Jubistacha ima super kombinacija domaćih pudinga) i na Coolinarici sam pronašla par recepata koji su mi se činili ok, pa sam napravila neku svoju kombinaciju svih tih recepata.


Iako mi je bilo prvi put, riskirala sam i odmah radila dosta veliku količinu, no bitni su omjeri, a količinu prilagodite svojim potrebama.

PUDING OD ČOKOLADE
{osnovni recept}

200 g mlijeka u prahu
200 g kukuruznog škroba (gustin)
100 g kakaa
150 g šećera (ja sam koristila domaći vanilin šećer - u običnu teglicu stavim kilo šećera i jednu mahunu vanilije).

Ovaj domaći puding se kuha kao i onaj u kesici, a i okusom mu je dosta sličan. Na pola litre mlijeka stavite otprilike (pre)pune 4 žlice praha, ovisi koliko gusto volite. Kuhate ga 3-4 min.
Moja verzija nema puno šećera, ali baš zato da mu mogu nadopunjavati okus i igrati se varijacijama na temu. Kroz zadnjih par dana iskušala sam svakakve kombinacije - lješnjak, naranča, med, cimet, nugat čokolada.....


.... a najbolja mi je definitivno ova:

JAFFA PUDING OD ČOKOLADE  
{2 porcije}

4 žlice kakao praha
1/2 l mlijeka
2 reda tamne čokolade
korica neprskane naranče
1 vanilin šećer ili pola žličice meda


Puding skuhate isto kao i instant puding - stavite mlijeko kuhati, dio izdvojite za umješati prah. Kad provrije miješati dok se ne zgusne (jedno 3-4 min). U skuhani puding umješate čokoladu i koricu naranče i dobro promješate. Ukrasite mrvicama čokolade ili čim već hoćete i stavite hladiti.


Okus je tako fin, pun i zasitan.... Ja sam stvarno u njemu uživala i sigurno ću ga napravit još koji put dok još imam domaćih naranči! Kad ga isprobate napišite mi dojmove i u kojoj kombinaciji ste ga vi radili, baš me zanima......


4 komentara:

Suz Ica kaže...

Mljac-mljac :) Obavezno cu da probam , vec ne mogu da odolim ;)

Maje Zmaje kaže...

ajoj, pa sva sreća da nemam dovoljno vremena da isprobam sve te divne slastice koje nalazim u zadnje vrijeme...imala bi tisuću kila! :)

Heklerka kaže...

Joj, gde me nađe... (oblizujem se) Obožavam puding! Moram da isprobam ovaj recept, javljam kako je ispalo. :)

Asja kaže...

Nisam ljubitelj pudinga, ali ovaj bi probala :)