10 veljače 2014

Prošao je rođendan....

 .... i ovim putem zahvaljujem svima koji su ga meni i blogu čestitali, ostavili super komentare, a najviše hvala svima onima koji svrate svaki dan i redovito čitaju retke koje ispisujem! Ima trenutaka, poput ovog, kad bi vas svakog ponaosob izljubila i zagrlila < 3


Kao da je svjetlosna godina prošla od prvog prvcatog posta!?  Tako se bar ja osjećam kad se sjetim nezgrapnih početaka ovog bloga.... Iako, neke stvari se nisu prominile - još uvik me jednako razveseli svaki vaš komentar, još s jednakim entuzijazmom pišem svaki post, još s jednakim guštom stvaram.... Nadam se da se to neće nikad prominit :)


Uglavnom, 4. rođendan je prošao, a ja sam nekako uspila zanemarit kišu i proslavila ga uz čokoladni muffin!Zadnji komad prvi put nisam ostavila dragom nego sam ga sama smazala! Nema veze, napravit ću mu nove ;)

A sad kad je slavlje gotovo krećem u nove radne pobjede! Ovaj tjedan ću vas obasut srcima.... Kako kasnim sa svojim projekTIĆem do Valentinova ih moram napravit još 4! Dobro je što već znam kako će tri od njih izgledati, 4og moram smislit u hodu! Nadam se da ću uspit na vrime dovest ovaj projekt do kraja onako kako sam ga zamislila.....


Broj komentara: 7:

Asja kaže...

sretan blogorođendan! hvala ti što nas već godinama uveseljavaš svojim postovima!

naldor kaže...

evo ja malo kasnim, sretan rodjendan od srca, i jos puno, puno takvih ! bas si me nasmijala sa ovim ludim slikicama sa jedenjem mafina :P predobro

Anonimno kaže...

Sretan ti četvrti :) Kako je u vrtiću?
Ma ti radiš ko velika, ne kao vrtićarka :D

Čekam da te pukne veeeeeelika inspiracija pa da fejs nakrcaš :D s puuuuuno nakita :D

Tijana

Drangulije kaže...

:) super, super! Ja nekako nikada nisam proslavljala blogorođendane. Aaaa, ne znam što. Možda bih to mogla da promenim... hm... :)

Unique Hrebina kaže...

Sve naj naj naj... tvoj blog je jedan od onih koje pratim od skoro samog početka i neopisivo mi je drago da pišeš i črčkap i radip sve to kaj radiš jer ja baš to sve tvoje rado pogledam i pročitam :)

još jednom SRETAN!!!

Suz Ica kaže...

Ja obozavam tvoj blog :)

Katarina Bulut Čolaković kaže...

Sretan rođendan!!! Baš si luckasta, kolačić je čini se bio mljac mljac :)