14 veljače 2014

TuTIĆ: 5. Valentinovsko srce

Djelomično sam zadovoljna razvojem Valentinovskog projekTIĆa.... Zadovoljna jer sam pod a) uspila završiti sva srca na vrime i pod b) svima sam zadovoljna

Nezadovoljna sam što nisam stigla objaviti izradu svih srdaca tokom proteklog tjedna i točno na Valentinovo pokazati kako izgledaju u prostoru kojemu su namjenjena.

S obzirom da sam pripremila tuTIĆe za sva preostala srca objavit ću ih sve i to redom kako sam planirala pa će konačno sva srčana ekipa na okupu umjesto danas biti objavljena negdje sredinom idućeg tjedna! Idući put moram malo bolje svoje vrime organizirati.....


Za današnje srce će vam trebati: okvir za vezenje, komad tkanine, učvrščivać tkanine, botuni, konac i igla. Sam postupak je dosta jasan i logičan i možda tuTIĆ i nije nužan, ali eto, kad je dokumentiran nek je i objavljen :)







Nakon cca pola sata botunasti srculjak je gotov! Možete se malo poigrati pa ga napuniti cijelog botunićima, mislim da bi takav bio još veća fora, ali za to ipak treba malo više vrimena (nego sam ga ja imala). Imajte na umu da učvrščivać dosta skruti tkaninu pa nastojte koristiti materijal koji je sam po sebi rupičast jer ćete se u protivnom dosta namučiti oko šivanja botuna.





Broj komentara: 6:

Maje Zmaje kaže...

etoti još jedno slatko srculence! svaka čast! super mi je i ovo kako nalijepiš papirić sa strane pa na njega napišeš tekst! nas dvije dakako nismo uspjele napraviti što smo planirale prije valentinova, ali smo napravile nešto što nismo planirale! evo recimo, ja sam odspavala sat ipo juče popodne, to nikako nije bilo na rasporedu, al ajd, nemoš sve stić! ;)

Suz Ica kaže...
Autor je uklonio komentar.
Suz Ica kaže...

Divan tutic ;)

Martina Visnjic art kaže...

Jako lijepo!

Renata kaže...

Stvarno mi je lijepo ovo srce!

Unique Hrebina kaže...

Preslatko... nekak me podsjetilo na vesterne :)