19 veljače 2014

TuTIĆ: 6. valentinovsko srce

.... ovo je vrlo jednostavno. Zahtjeva samo malo vrimena, par naplavina, ljepilo, okvir i pinkicu boje (iako nju možete i izbjeć ako preferirate naturlih izgled).


Krenimo redom....

Poslužite se grančicama ili naplavinama da stvorite oblik srca. Iscrtavanje srca na podlogu prije slaganja će vam pomoći u određivanju dužine grančica.


* ako ne želite bojati grančice zanemarite iduće korake....

Zbog koncepcije srdašaca koja će ići sva na jedan zid odlučila sam ovome dati malo boje, pokušala sam zamješati slične nijanse onima korištenima u izradi drugog valenitnovskog srca. Sa stražnje strane sam brojevima označila redosljed naplavina te sam ih nasumično birala i bojala.



Okvir je homemade, A. ga je napravio od nekih starih letvica pa sam ga malo sredila. Prvo sam ga obojala u crno, pa sam ga po rubovima prešla voskom.


Preko sam dala dvi ruke bile boje. Kad se boja osušila finim glaspapirom sam prešla rubove di je bio vosak. Na taj način sam dobila 'otrcan' ilitiga shabby chic izgled.


Na podlozi sam označila sredinu i od središnje naplavine počela lipiti prvo desnu, pa livu stranu srca.


I ta-da! 6. srce je gotovo!


Možda još nadodam neki natpis..... malo ću razmislit pa odlučit prije nego ih montiram na zid!


Uglavnom, 7. srce je ono koje sam imala namjeru napraviti prvo i ono mi je možda najdraže (i najjednostavnije). Čeka me još montirati ih sve na zid što bi isto moglo potrajati s obzirom da za to trebam pomoć od dragog, a njega je ovih dana nemoguće ulovit.....
Bilo kako bilo, čim vam pokažem zadnje, blog vraćam u stari ritam i ostavljam se srdašaca.... 7 ih je sasvim dovoljno za neko vrime!

Broj komentara: 5:

Suz Ica kaže...

Lepo, lepo...

Maje Zmaje kaže...

:) baš je simpatično! uvijek mi je žao što tu kod nas nema naplavina, ali da ima vjerojatno bi navlačila naramke! ;)super je tutić!

sashkonela kaže...

Odlicna ideja. Jedva cekam da vidim srcasti kutak!

Drangulije kaže...

:) super je!

Drangulije kaže...
Autor je uklonio komentar.