22 ožujka 2014

10. sretni tjedan

Ovaj tjedan je bio kaotičan. U emocionalnom smislu - doslovno kaotičan, a osim emocionalnog ni zdravstveno stanje nije puno bolje - već 4-5 dana kašljem, kišem i šmrcam po par paketića maramica dnevno.... No eto, ide vikend, emocije su se smirile, čini se da i prehlada ide na bolje, a vani je sunčan dan, još jedan :)

Unatoč svemu navedenome uspila sam pronaći svoje male sreće, svaki dan protekli tjedan.... Evo kako su oni izgledali:

Srijeda - Dubrovnik; pola starog društva je tu, druga polovica u mobitelu na Viberu tipka iz Zagreba :)


Četvrtak - novi čaj i novo pakiranje omiljenih keksa.... činilo mi se da jedino fali da sve to pijem/jedem u Londonu. Taj dan sam tila i pobić, di god, a London ne bi bio loš izbor!


Petak - prekrasan dan za otkrivanje starih Peljeških putova. Slikano negdje na relaciji Oskorušno - Kuna. Predobar  makadamski put za biciklističku ili pješačku rutu, moja topla preporuka (skretanje na okukama od Zagrude prema Oskorušnu)


Subota - sadnja patata u jutro, popodne akcija čišćenja Trpnja - navečer kauč, dekica i prčkanje po mobitelu. Našla sam sliku za koju nemam pojma da je slikana, a nasmijala me :)


Nedilja - opet vani i opet u brdima. Volim proljeće i volim planinarit (ili brdarit, na Pelješcu osim Ilije i nema baš planina, sve su to brda). I volim piknike!


Ponedijak - nakon, što mi se čini, 100 godina konačno u svom malom carstvu šijem i radim sa omiljenom zelenom bojom za omiljenu TIĆoljupku


U utorak mi je rano dan započeo sa smješkom - dobila sam mms od Eme na kojoj njezina mala mišica Laura nosi nakiTIĆevu trakicu! Premedena je :)


Pratite nakiTIĆ na Instagramu i hashtagajte sebe s nakiTIĆevim stvarčicama #nakitic ili #nakiticblogspot
Unaprid vam na tome zahvaljujem :)

2 komentara:

Teta Logopedica kaže...

:) :) beba u sretnom tjednu :) jeeej :) sve je očarala ovim cvjetićem!!!! :*

Asja kaže...

nadam se da će ti biti uskoro bolje i da će 11. tjedan biti još sretniji i manje kaotičan!