29 ožujka 2014

11. sretni tjedan

Ovaj tjedan je, za razliku od prošlog, bio pun lipih trenutaka i imala sam dana kada sam tila postat i više od jedne slike u 100 happy days projekt!

Znate ono kad imate neko zatišje, a onda, odjednom i neočekivano, dođe milijun stvari koje morate obaviti! Tako je i meni ovaj tjedan bilo s narudžbama.... a onda onaj osjećaj kad znate da privodite posao kraju i da sve ide po planu :) Taj osjećaj sam imala u sridu kad sam završila ovu ogrlicu!


U četvrtak su stigli čajevi iz šibenske Kuće čaja, jedan je odmah išao na degustaciju, a drugog evo baš pijem dok pišem ove retke i taj se lagano gura među omiljene, jednostavan crni čaj s karamelom.


U petak započinjem svoju avanturu sa štipalicama, predivan je dan pa sam to iskoristila i štipalice bojala vani na suncu.


Kako ti se lagano prikradu godine kad ni ne pomišljaš da u subotu izađeš vani?! Dapače, najveći je gušt leć pored njega na kauč, pokrit se dekicom i pogledat dobar film. Penzija....


Nedilju sam iskoristila medvjeđi luk i sušene vrganje koje sam dobila od mame (a ona od prijatelja Zagoraca) i napravila obid za prste polizat! Hehehe, kao, napravit ću malo više umaka da ostane za večeru, a onda na kraju pojedeš sve za obid :D


Ponedjeljak, cili dan u radnoj sobi, bojanje, točkice, prugice.... došla sam doma oko 21:30, napravila kako i upalila tv, virujte mi, nakon toliko točkica i prugica ovo je bio odmor za oči! A ova serija me uvik nasmije do suza i sad sam tužna jer je više ne prikazuju na tv-u.... :(


U utorak sam odlučila napraviti barem kratku pauzu od štipalica i uhvatiti friškog zraka. Na kraju se kratka pauza pretvorila u šetnju od 4 ure i u cca kilo kuka i šparoga :)


A vi, kako je vaš tjedan protekao? Sudjelujete li i vi u 100 happy days projektu, kako vam ide?

NakiTIĆ možete pratiti i na Instagramu - nakitićtina***

*** fotke s nakiTIĆem tagajte s oznakama #nakitic #nakiticblogspot
isprobane recepte s ovog bloga tagajte oznakama #gastrokutić #nakiticblogspot
HVALA!

1 komentar:

Unique Hrebina kaže...

Pozdrav... evo počinjem sa linky partijima na svom blogu (u tijeku je 4. po redu) pa bi mi bilo izuzetno drago da se pridružiš i naravno ako želiš podijeliš ovu informaciju
http://unique-hrebina.blogspot.com/2014/03/linky-party-4-ovog-puta-sa-slikama.html