27 ožujka 2014

2. čajna razmjena

Jučer sam primila čajni paketić iz Šibenika kojeg mi je poslala Petra.... Svakakvih čajeva mi je poslala i tako me razveselila! Odmah sam probala zeleni s mentom i malinom, onda popodne ovaj crni čaj Irish whiskey, i na večer još jedan iz njezinog paketa, za miran san..... Danas je na redu zeleni s đumbirom i limunom, upravo se voda za njega grije :) Hvala Petra još jednom, ulipšala si mi dan jučer!


A baš kao i u prvoj razmjeni potrefilo se da je isti dan kad sam primila čajni paket i onaj koji sam slala došao na odredište - Danki u Švedsku!

Danka mi je pisala i rekla da joj u Švedskoj najviše nedostaje miris livade, sunca i ljeta i da baš takve čajeve najviše voli - od travčica koje rastu na Balkanu. Iako sam ovaj put imala namjeru slati 'neobične' čajeve koje sam kupovala u zadnje vrime ipak sam se, po njezinoj želji, bazirala na domaće čajeve. Poslala sam joj jednu mirisnu cvjetnu mješavinu ruže, lavande, gospine trave i lista divlje kupine, zatim cvjetove kadulje (njih sam očito naumila svima slati, ali ne mogu odolit tom mom malom otkriću, naprosto me oduševljava) i popunac (majčina dušica koja je upravo počela cvjetati i vrijeme joj je za branje). Dodala sam još čajeve kupljene u splitskoj Kući čaja, prva je biljna mješavina - Swiss herbal infusion, a druga je kombinacija crnog i bijelog čaja - Creamy Berry.

Osnovno pakiranje sam napravila kao prošli put - prošivanjem papira, ali ovaj put sam koristila nježan točkasti krep papir.


Čajeve sam punila u filter vrećice, koje sam zatim stavila u sašivene kesice. Na papiriće sam ispisala vrste čajeve, sastav i način spremanja te sam ih vezala satenskom trakom za vrećicu.


Napravila sam i poslala joj i mali magnet za frižider....
Inače, ovo mi je vrlo draga kombinacija boja, nježna pistaccio i ljubičasto roza.... Onako su obje nježne i nekako mile....


Nadam se da sam Danki uspila kroz čajeve bar na kratko, dok ih ispija, približiti topal jug i dozvati joj u sjećanje livadu, ljeto i more :)


Edit: Danka je stavila na Fejs  fotku čajeva :)


2 komentara:

Drangulije kaže...

Super pakovanje :) A verujem i da su čajevi odlični!

Drazan kaže...

izvrstan blog, Bravo.

kako se ukljuciti u ovu razmjenu cajeva?

Drazan Lapic