07 ožujka 2014

8. Sretni tjedan

U prošlu sridu su stigli čajevi :D iz moje prve čajne razmjene! Otorila sam Kristinino mirišljavo pisamce čim mi ga je poštar Kiks predao u kafiću, i odma sve pronjuškala!


Četvrtak je protekao u trči amo - trči tamo stanju i jedva sam oko 19h uhvatila par minuta da se odmorim.... a najbolje se odmara uz toplu čokoladu!


Petak jutro, rano, ali uz domaću kobasicu i novi čaj čije ime ti mora izmamit osmijeh na lice nekako je i buđenje lakše!


Subota..... ah, sva planiranja i rad su konačno objelodanjeni! Sve prolazi u najboljem redu i sve je nekako kako triba bit. Jako dobar osjećaj kad vidiš da ti se trud isplatio!


Nedilja jutro.... Da je sinoć bio balerina vidi se još samo po noktima..... 2u1 posljedice (polu)pijane noći su mi bile jako komične:D


Ponedjeljak - igranje gluhog telefona, loša komunikacija i sklapanje bez uputstava je od Jure Krnjevala napravilo Spužva Boba Skockanog.... puno smiha prije nego se 'ispravila šteta'!


U utorak je Spužva, ovaj Krnjeval, spaljen, a simbolično s njime odoše u plamenu i svi problemi. Osjećaj olakšanja, mirnoće i nekog tihog zadovoljstva u tom plamenom trenu....



1 komentar:

Asja kaže...

čini se da si imala vrlo aktivan i super tjedan i puno razloga za sreću!