13 ožujka 2014

9. sretni tjedan

63 dana je iza mene i sretni projekt fino napreduje :) To mi je jako drago tim više što sam u zadnje vrime imala krizne trenutke i umalo odustala! No, idem dalje....

Srijeda.... Nakon par pokladnih dana koji jesu bili zabavni i uzbudljivi, ali i iscrpljujući za nas koji smo ih organizirali, konačno dan odmora! A odmor je bio i od kuhinje pošto je obid skuhala mama od A..... Najbolji obid je onaj kad dođeš na gotovo!


Četvrtak još sabiremo dojmove maškara, pripremamo prosvjed protiv gradnje termoelektrane u Pločama i čakulamo preko Fejsa.... Ta mala ovčica i krokodil su mi fora i nasmiju me jer mogu biti savršeno prikladni da dočaraju sliku.....


Petak, nakon 3h čekanja u bolnici na red za pregled dašak friškog zraka i prvo točanje noga u moru ove godine vraćaju u život!


Subota - savršen dan za planinarenje! Jedva čekam iduću priliku (nadam se već ovaj vikend) da opet negdi pobignemo!


Nedjelja - prognoza za cili tjedan, osmjeh od uha do uha!


Ponedjeljak - ono kad ti se jede slatko, a na netu nađeš recept za brzinske kolačiće sa samo dva sastojka i skeptično kreneš u izradu istih i onda ih izvadiš iz peći i vidiš da zaista jesu ukusni! Btw, ako nekog zanima 2 banane + 100 g zobenih pahuljica (sve izgnječiti, na papir za pečenje, 15 min na 200°C). Ja sam u pola dodala komadiće čokolade, a u pola cimet.


Utorak - Konačno sam otišla u frizera (zadovoljna novom frizurom).... 3-4 ure me nije bilo doma, a moj repić me dočeko k'o da me nije vidio a bar jedno tjedan dana.... Nekad mi se čini da će poletit kako mahnito maše repom!?



Ako želite, Moj nakiTIĆ možete pratiti i na Instagramu pod nakitictina.

*** 
Iskoristit ću priliku i tu na blogu da vas potaknem da se slikate s nakiTIĆem, postate fotku na Instagram ili Facebook s oznakom (hashtag) #nakitic i najbolju sliku ću nagraditi jednim malim iznenađenjem :) 

3 komentara:

Drangulije kaže...

:)

Martina Visnjic art kaže...

Super. I meni se sviđa što nam dolaze sunčani dani.
I hvala za receptić za brzinske keksiće, to svakako moram isprobati.

Asja kaže...

I ja se radujem sunčanom vremenu!Morat ću probati napraviti brzinske keksiče :)