26 ožujka 2014

Just another random post

I dok preživam današnji obid kojeg je savršeno pripremio dragi, mislim se kako bi bilo dobro da se bar kratko javim i napišem par riči.... pa makar samo - živa sam!
Ovih zadnjih par dana ne izlazim puno iz radne sobe, osim da se prošetam s Lu ili da pojedem nešto ili skuham čaj....


Zaokupirale su me štipke, njih 400 komada! Rok za izradu mi je ovaj vikend tako da punom parom bojam, lipim, slažem, točkam... Iako je tempo ubitačan ipak ide po planu!


Sinoć sam konačno završila s bojanjem, danas su cure gotove i s fjokima... ostali su još dečki i njihove kravatice! Ako danas završim i njih, sutra podloge znači da u petak mogu krenit za Zagreb... juhuuu!! Veselim se putovati, pa makar i samo na 2-3 dana.... promjena sredine će mi dobro doći! Samo da me vrime posluži bolje od ovoga sada....

I da, sjetih se da je moj blog ipak prvenstveno tu radi nakita i nakiTIĆa pa vam htjedoh pokazati dvije kragnice koje sam nedavno radila (ima još nekih stvarčica rađenih po narudžbi, ali njih još ne mogu pokazati, ali doć će i one na red).... Nisam zaboravila ni broševe, ni narukvice, ni prstenje, ni naušnice... bit će toga uskoro još, samo da odradim štipke, i sve će doći na red :)



Follow nakiTIĆ on Instagram

3 komentara:

Drangulije kaže...

:) Štipalice su mi super. Mora biti da sam negde previdela za koju priliku ih radiš. Već danima čitam i na FB objave, i nikako da shvatim što ih je toliko :)
A tvoje već poznate i prepoznatljive ogrlice volim da gledam. Lepo si uklopila boje! :)

Maje Zmaje kaže...

Divne su ti ove ogrlice/kragnice! A što se štipalica tiče, 400??! Majstorice, svaka čast!:) To je zaista ozbiljan poduhvat!;)

tina.b. kaže...

Biljana - dio štipalica radim za jedno vjenčanje, a drugi za jednu galeriju.... Danas bi konačno trebala završit s njima!

Hahaha, MAje Zmaje, da, ozbiljan pothvat... a evo, taman kad sam ih skoro završila dobila produženje roka za koji dan :D