09 travnja 2014

12. i 13. Sretni tjedan

...još malo pa gotovo :( Totalno sam se navukla na svakodnevno obilježavanje sretnih trenutaka da mislim da ću nastaviti s fotkanjem i kad prođe 100 sretnih dana!
Kako sam protekli tjedan zabušavala s postovima tako ovaj post uključuje čak 2 sretna tjedna! Nadam se da vam neću dodjat sa količinom insta fotki....

Srijeda - stigli čajevi iz Šibenika iz druge čajne razmjene, jeej!


Četvrtak - druženje s mojom veselom vojskom!


Petak - neočekivan poklon (a svi znamo da su takvi najbolji, zar ne?!)


Subota - omiljeni jutarnji ritual


Nedjelja - produžio dan, a još k tome bio i vedar!


Ponedjeljak - neplanirano sam se bacila u građevinu! Ziđanje mi je novi hobi!


Utorak - štipalice gotove, zapakirane i spremne za primopredaju! Veliko jeeej!


Srijeda - nakon duuugo vrimena sam konačno napravila komad nakiTIĆa i za sebe


Četvrtak - nakon nekoliko odgoda putovanja, konačno sam stigla u Zagreb :)


Petak - već bižim iz Zagreba, na kratki izlet Sisak - Petrinja - Petrova Gora


Subota - ranojutarnje lutanje zagrebačkim ulicama, nekad je baš dobro biti samo sam sa sobom


Nedjelja - posjet Muzeju prekinutih veza.... interesantno kako neki ljudi imaju romane za pisati, a neki sve stave u jednu rečenicu, a u ovoj je stvarno rečeno sve!


Ponedjeljak - home again.... u radnoj sobi me dočako poklončić :)


Utorak - na portalu Dom i stil izašao je članak o nakiTIĆu! Više pročitajte TU


Eto ga.... to su protekla dva tjedna u insta-slikama.... ako sam dobro izračunala ostaje mi još svega 9 dana da uspješno privedem projekt kraju.... Ovih prethodnih 91 je proletilo za čas!


NakiTIĆ možete pratiti i na Instagramu - nakitićtina***
*** fotke s nakiTIĆem tagajte s oznakama #nakitic #nakiticblogspot
isprobane recepte s ovog bloga tagajte oznakama #gastrokutić #nakiticblogspot
HVALA!

Nema komentara: