18 travnja 2014

14. sretni tjedan - the end!

Došao je, kraj mog sretnog projekta! Sretna sam jer sam uspila, a opet osjećam neku tugu jer je gotovo.... Mislila sam nastaviti sa slikavanjem, ali sada više nisam sigurna..... Možda neće više to biti - to, a možda i hoće.... Da nazovem buduće sretne trenutke oznakom #happymoments biste li mi se pridružili?

Bilo kako bilo, zadnji sretni dani su uhvaćeni okom mog iphonea i izgledali su ovako:

Srijeda - eksperimenti u kuhinji koji ispadnu baš onako kako si zamislio su za mene neprocjenjivi! A taj dan sam donila odluku da ću ubuduće jesti (i kuhati) više juha. Ova je bila od medvjeđeg luka, celera i mindela i bila je fantastična!


Četvrtak - rad na DIY projektu o kojem razmišljam skoro godinu dana. Neki nelagodan osjećaj da se trud neće isplatiti me prevario! Bio je to dobar dan!


Petak - Sunce prži mi roštiljamo i uživamo u hladovini! Nije samo hrana koja me čini sretnom (koka na gradele, gljive i šparozi ubrani 5 min prije također sa gradela, salata sa 5-6 vrsta povrća - koga to ne bi veselilo?!), tu je i dobro društvo :)


Subota - U četvrtak sašivena u subotu u skitnji! Moja kotula od košulja!


Nedilja - opet jedem, ali opet, nije to razlog zbog kojeg sam sretna, nego onaj osjećaj kad se popneš na skoro 1 km nadmorske visine, a od tud puca pogleda na kilometre modrog prostranstva i sve otoke koji ga krase! Predobar je osjećaj, a pogled još bolji!


Ponediljak - stigao novi kolut elastične trake... Roza + šljokice = kič, ali ne marim, nekako mi je baš 'sjela' i čvrsto sam odlučila da mogu od nje napraviti originalan komad nakiTIĆa!


Utorak -Batman i Robin u formi štipalice?! Da, mogu ja to! Smijala sam im se jedno po ure.... pogotovo Robinu! Stvarno su mi začinili dan!


Srida - penganje jaja - šaranje jaja pčelinjim voskom - za trpanjski ogranak Lige protiv raka. Bojim se da moje šeprtljave početničke pisanice nitko neće tit kupit ;) Practice makes it perfect - dogodine će bit bolja!


Četvrtak - #100 of #100happydays project! La comedia é finita!


NakiTIĆ možete pratiti i na Instagramu - nakitićtina***
*** fotke s nakiTIĆem tagajte s oznakama #nakitic #nakiticblogspot
isprobane recepte s ovog bloga tagajte oznakama #gastrokutić #nakiticblogspot
HVALA!

Sretne trenutke nakon '100 happy days' projekta nastavljam postati preko Instagrama s oznakom #1happymoment 
Nadam se da ćete mi se i vi pridružiti :)

2 komentara:

Martina Visnjic art kaže...

Ma predivno.

Maje Zmaje kaže...

A pa šteta što je gotovo!:) Lijepo je bilo gledati fotke i prisjetiti se da su male stvari bitne! Motiviralo me! Ipak, vjerujem da tako nešto pređe u naviku bez obzira što je prošlo 100 dana! :)