24 travnja 2014

3. čajna razmjena

O kako vrime leti.... sjetim se toga tek kad nešto odbrojavam :) Moja treća čajna razmjena je upravo odrađena... Ovaj put sam čajeve slala u Rijeku i to po prvi put muškoj osobi pa nisam tila pretjerivati s mašnicama, bojama itd., nego sam se zadržala na minimalnom. Bar mislim....

Odlučila sam raditi origami kuverte od vintage papira...


.... i konačno iskoristiti ovu alatku koju sam još davno kupila u Lidlu za jedno 30ak kn. Služi za ostavljanje reljefnih pečata. Otkrila sam da je pogodnija za malo deblji papir ili hamer, na ovom mom tankom papiru nije baš najbolje fukcionirala, no, eto....

Ovaj put sam slala razne čajeve, neki su iz Španjolske, neki iz Švedske, neki iz dućana, neki domaći*, neki su u vrećicama, neki u rinfuzi..... 
*(o ovom domaćem ću pisati malo više u idućem postu)

 
Meni je pak stigao mirisni paketić od Mirjane koja živi u Kladovu. Stigli su mi čajevi koje uglavnom nisam probala ranije pa im se baš veselim :)

2 komentara:

Maje Zmaje kaže...

:) Imam i ja istu alatku, jednostavno joj nisam mogla odolit, a još je nisam koristila! Svašta bude u tom lidlu! ;)

tina.b. kaže...

da, svašta se nađe tamo :) I meni već dugo stoji ne iskorištena pa eto, rekoh da je konačno stavim u upotrebu!